Είστε εδώ

F1

Ιταλικός Τύπος προς Ferrari: "Ο Λεκλέρκ πρέπει να γίνει το Νο 1 της ομάδας"

του Σωτήριου Χάλλα

Οι επιδόσεις της Ferrari στη Formula 1 είναι ένα από τα θέματα με τα οποία ασχολείται ιδιαίτερα ο ιταλικός Τύπος και είναι γνωστή η σκληρή στάση που κρατάει η πλειοψηφία των μέσων όταν τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα.

Η μέχρι τώρα εξέλιξη του φετινού πρωταθλήματος δεν είναι καλή για τη Scuderia αφού και στους τρεις πρώτους αγώνες η Mercedes έχει καταφέρει να φέρει τους οδηγούς της στα δύο πρώτα σκαλιά του βάθρου με τον Φέτελ να δείχνει, άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο, ότι υστερεί του Λεκλέρκ.

Ο τρόπος που αποδίδουν στην πίστα οι δύο οδηγοί έχει κάνει τις ιταλικές εφημερίδες να κρατάνε θετική στάση απέναντι στον Λεκλέρκ και να στρέφουν τα πυρά τους στον Γερμανό. Μάλιστα, μετά την εντολή της Ferrari για αλλαγή θέσεων στο Γκραν Πρι της Κίνας εις βάρος του νεαρού, που δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα η στάση τους έχει σκληρύνει ακόμα περισσότερο.

Πλέον, ακούγονται φωνές που ζητάνε από τη Ferrari να βάλει στο ρόλο του Νο 1 οδηγού τον Λεκλέρκ αντί του Φέτελ. Βέβαια, μία πιο ψύχραιμη άποψη ακούστηκε από τον Τόνι Βιλάντερ (οδηγό της Ferrari σε διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων τουρισμού) στο MTV της Φινλανδίας. Ο πολύπειρος οδηγός είπε “όταν έχεις έναν οδηγό των 30 εκατομμυρίων και έναν των 2.5 εκατομμυρίων τότε η ιεραρχία είναι αρκετά ξεκάθαρη”.

Παρ’ όλα αυτά, η Corriere della Sera έγραψε μετά τον αγώνα “θα ήταν καλύτερα αν η Ferrari καταλάβαινε επιτέλους ότι έχει προσλάβει τον κατάλληλο οδηγό και αυτός είναι ο Σαρλ λεκλέρκ. Στο Μαρανέλο πρέπει να πάρουν το περιβραχιόνιο του αρχηγού από τον Φέτελ και να το δώσουν στον Λεκλέρκ.”

Πολλές φορές αναφέρεται ότι το να οδηγείς για τη Ferrari συνεπάγεται πολύ μεγάλη πίεση. Όσα γράφονται για τον Φέτελ από τα ιταλικά μέσα εδώ και πολύ καιρό αποτελούν το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα.

Στην εικόνα βλέπουμε τον Φέτελ την ώρα που δίνει συγχαρητήρια στον Λεκλέρκ μετά τις κατατακτήριες του Μπαχρέιν όπου ο Μονεγάσκος πήρε την πρώτη pole position της καριέρας του.

Σχετικά άρθρα

SEAT

Με μια πρώτη σκέψη ο κόσμος του βιβλίου και του αυτοκινήτου δε συναντιούνται πουθενά, ωστόσο η SEAT μας εξηγεί ότι υπάρχουν κοινοί παρονομαστές.

IAME Series Greece

Ο 2ος γύρος του IAME Series Greece διεξήχθη στην πίστα «Kartmania», στα Βραχναίικα της Πάτρας με οργανωτή τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ).

Audi E-Tron

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κατασκευάζουν λίγα τμήματα του αυτοκινήτου μόνες τους αφού για τα περισσότερα κάνουν μόνο τη σχεδίαση και τα αναθέτουν σε τρίτους προμηθευτές, τάση που θα ενισχυθεί με τα ηλεκτρικά που έρχονται.

Smart

Το μέλλον της Smart ως ανεξάρτητη εταιρεία έχει τεθεί αρκετές φορές σε αμφισβήτηση όμως η Mercedes – Benz, στην οποία ανήκει, έκανε μία συμφωνία με την Geely η οποία εξασφάλισε την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά για τα επόμενα χρόνια.

Jeep Gladiator

Απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο θα κάνει το ερχόμενο καλοκαίρι το περίφημο Gladiator, το pickup που επιστρέφει την Jeep στην κατηγορία αυτή.

Koenigsegg Jesko

Η Koenigsegg στοχεύει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα (482,8 χλμ./ώρα) με μια ειδικά προετοιμασμένη εκδοχή του πιο πρόσφατου μοντέλου της, του Jesko, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

Citroen

Τον προηγούμενο μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης η Citroen μας παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο της το Ami One Concept.

Lamborghini

Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο μουσείο της Lamborghini που βρίσκεται στην έδρα της, στην περιοχή Σαντ'Αγκάτα Μπολονέζ.

Aston Martin

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα ονομάζεται DBX και τώρα βρίσκεται σε φάση δοκιμών με τα τελευταία στάδια αυτών να γίνονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Nissan

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan που αποτελεί μέρος της συμμαχίας Alliance (Renault, Mitsubishi) προσφέρει 100.000 ευρώ στο πλαίσιο της αποκατάστασης των ζημιών στην Παναγία των Παρισίων (Notre-Dame de Paris) ύστερα από την καταστροφική πυρκαγιά που υπέστη.