Είστε εδώ

F1

Ιταλικός Τύπος προς Ferrari: "Ο Λεκλέρκ πρέπει να γίνει το Νο 1 της ομάδας"

του Σωτήριου Χάλλα

Οι επιδόσεις της Ferrari στη Formula 1 είναι ένα από τα θέματα με τα οποία ασχολείται ιδιαίτερα ο ιταλικός Τύπος και είναι γνωστή η σκληρή στάση που κρατάει η πλειοψηφία των μέσων όταν τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα.

Η μέχρι τώρα εξέλιξη του φετινού πρωταθλήματος δεν είναι καλή για τη Scuderia αφού και στους τρεις πρώτους αγώνες η Mercedes έχει καταφέρει να φέρει τους οδηγούς της στα δύο πρώτα σκαλιά του βάθρου με τον Φέτελ να δείχνει, άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο, ότι υστερεί του Λεκλέρκ.

Ο τρόπος που αποδίδουν στην πίστα οι δύο οδηγοί έχει κάνει τις ιταλικές εφημερίδες να κρατάνε θετική στάση απέναντι στον Λεκλέρκ και να στρέφουν τα πυρά τους στον Γερμανό. Μάλιστα, μετά την εντολή της Ferrari για αλλαγή θέσεων στο Γκραν Πρι της Κίνας εις βάρος του νεαρού, που δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα η στάση τους έχει σκληρύνει ακόμα περισσότερο.

Πλέον, ακούγονται φωνές που ζητάνε από τη Ferrari να βάλει στο ρόλο του Νο 1 οδηγού τον Λεκλέρκ αντί του Φέτελ. Βέβαια, μία πιο ψύχραιμη άποψη ακούστηκε από τον Τόνι Βιλάντερ (οδηγό της Ferrari σε διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων τουρισμού) στο MTV της Φινλανδίας. Ο πολύπειρος οδηγός είπε “όταν έχεις έναν οδηγό των 30 εκατομμυρίων και έναν των 2.5 εκατομμυρίων τότε η ιεραρχία είναι αρκετά ξεκάθαρη”.

Παρ’ όλα αυτά, η Corriere della Sera έγραψε μετά τον αγώνα “θα ήταν καλύτερα αν η Ferrari καταλάβαινε επιτέλους ότι έχει προσλάβει τον κατάλληλο οδηγό και αυτός είναι ο Σαρλ λεκλέρκ. Στο Μαρανέλο πρέπει να πάρουν το περιβραχιόνιο του αρχηγού από τον Φέτελ και να το δώσουν στον Λεκλέρκ.”

Πολλές φορές αναφέρεται ότι το να οδηγείς για τη Ferrari συνεπάγεται πολύ μεγάλη πίεση. Όσα γράφονται για τον Φέτελ από τα ιταλικά μέσα εδώ και πολύ καιρό αποτελούν το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα.

Στην εικόνα βλέπουμε τον Φέτελ την ώρα που δίνει συγχαρητήρια στον Λεκλέρκ μετά τις κατατακτήριες του Μπαχρέιν όπου ο Μονεγάσκος πήρε την πρώτη pole position της καριέρας του.

Σχετικά άρθρα

Νέο Ford Puma

Με όνομα από το παρελθόν και με στόχο τη σύγχρονη δημοφιλή κατηγορία των συμπαγών crossover το νέο Ford Puma αποτελεί πλέον γεγονός.

Ράλι Εσθονίας

Τι γίνεται με το ράλι Εσθονίας; Μέχρι και οι Τάνακ-Γιερβόεγια δήλωσαν συμμετοχή με το Toyota Yaris WRC.

Xωρίς να προσμετρά στο WRC, και οι τέσσερις εργοστασιακές ομάδες θα δώσουν το «παρών» στον αγώνα που είναι προγραμματισμένος μεταξύ 12-14 Ιουλίου.

Skoda Scala

Η αισθητική παίζει τον πρώτο λόγο στο να ενδιαφερθεί το αγοραστικό κοινό περισσότερο για κάποιο μοντέλο.

Η Skoda με το Scala το πηγαίνει ακόμα πιο πέρα, όπου εκτός από την αισθητική συνδυάζει gadget (πόλος έλξης πλέον σε πολλούς αγοραστές) και τεχνολογία.

FCA Greece

Τον τιμοκατάλογο για την πλήρη γκάμα των μοντέλων Jeep στην εγχώρια αγορά ανακοίνωσε η FCA Greece.

Νέο Opel Corsa

Πριν από μερικές μέρες η Opel μας αποκάλυψε τεχνικά χαρακτηριστικά για την επερχόμενη αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του νέου Corsa.

Τώρα ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα υπάρχουν στη γκάμα του δημοφιλούς μικρού γερμανικού μοντέλου.

Γκραν Πρι Αυστρίας

Από τη Γαλλία και την πίστα του Πολ Ρικάρ στην Αυστρία και στην πίστα Red Bull Ring για τον 10ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 που διεξάγεται 30 Ιουνίου.

SEAT

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών τα χιλιόμετρα που διανύουμε αυξάνονται, καθώς κάνουμε αρκετά δρομολόγια προς τις παραλίες, ενώ οι περισσότεροι ταξιδεύουν οδικώς στην άδεια τους.

Νέο Ford Ranger Raptor

Το νέο Ford Ranger Raptor μπορεί να ξυπνήσει μνήμες σε όσους έκαναν τη στρατιωτική τους θητεία στα τεθωρακισμένα, καθώς χωρίς υπερβολή, οι εκτός δρόμου ικανότητες του θυμίζουν τα τανκ Leopard.

Club Passione Rossa

Άρωμα Ferrari είχε η Πάτρα, καθώς στην Αχαϊκή πρωτεύουσα γιορτάστηκαν τα 20 χρόνια του Ιταλικού club Ferrari Passione Rossa.

Skoda Scala G-TEC

Η γκάμα του νέου Scala επεκτείνεται, καθώς σύντομα η Skoda θα λανσάρει τη νέα του έκδοση G-TEC, η οποία καταναλώνει και φυσικό αέριο.