Είστε εδώ

F1

Honda: Επόμενος στόχος: party mode

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι της Αυστρίας η Honda πήρε την πρώτη της νίκη από το 2015 που επέστρεψε στη Formula 1 ως εταιρεία προμήθειας κινητήρων και φαίνεται ότι αυτή η επιτυχία έχει ανοίξει την όρεξη στους Ιάπωνες.

Η εταιρεία προχώρησε σε δεύτερη αναβάθμιση του υβριδικού συνόλου της πριν το γαλλικό Γκραν Πρι και έναν αγώνα μετά έδρεψε τους καρπούς μαζί με τη Red Bull, τη μία από τις δύο ομάδες τις οποίες προμηθεύθει.

Σε ερώτηση προς τον Τογιοχάρου Τανάμπε, επικεφαλής του προγράμματος της Honda για τη Formula 1, σχετικά με το επόμενο βήμα για τον κινητήρα, ο Ιάπωνας μηχανικός απάντησε ότι θέλουν να αυξήσουν περαιτέρω την ισχύ ώστε να καταφέρουν να έχουν ένα ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες, το γνωστό party mode που εισήγαγε πρώτη η Mercedes.

Ο Τανάμπε συμπλήρωσε ότι η αύξηση στην ισχύ δε θα αφορά μόνο το ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες αλλά θα έχει αντίκρισμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα. “Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα μας όσο το δυνατόν περισσότερο όμως δεν είναι εύκολο να έχουμε αύξηση ισχύος από τη μια στιγμή στην άλλη. Συνεχίζουμε την εξέλιξη και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα θα φανούν στην επόμενη αναβάθμιση.”

“Στις κατατακτήριες υστερούμε σημαντικά σε σχέση με τους υπόλοιπους, σε αντίθεση με τον αγώνα όπου είμαστε πιο κοντά. Αυτός είναι ο λόγος που επικεντρωνόμαστε στις κατατακτήριες όμως μην περιμένετε την αναβάθμιση άμεσα. Προς το παρόν δεν μπορώ να σας πω κάτι. Έτσι κι αλλιώς πρέπει πρώτα να κουβεντιάσουμε με τις ομάδες όμως σίγουρα δε θα έρθει στον επόμενο αγώνα.”

Η Honda είχε θέσει ως στόχο να αποκτήσει party mode φέτος, ήδη από τις αρχές του 2019, οπότε προσπαθεί να φανεί συνεπής απέναντι στον εαυτό της αλλά και τις Red Bull – Toro Rosso.

Σχετικά άρθρα

Την ερχόμενη άνοιξη η Ford σκοπεύει να ζωντανέψει ένα θρύλο, αυτόν του Mustang Mach 1, που γεννήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960.

Ο Τζίτζι Βιλορέζι πριν από 80 χρόνια (1940) οδηγώντας τη Maserati Tipo 4CL κατακτούσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη (τέταρτη στη σειρά για τη Maserati)  στον πιο παλιό αγώνα της Ιταλίας, το Τarga Florio στους δρόμους της Σικελίας.

Στην τελική ευθεία για το πράσινο φως βρίσκονται οι αγώνες στη χώρα μας υπό την νέα ΟΜΑΕ.

Τι αλλάζει και τι ισχύει από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου σε ο,τι αφορά τις άδειες διεξαγωγής αγώνων σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της ΓΓΑ.    

Η πανδημία φρέναρε και ακύρωσε τους όποιους προγραμματισμούς για αποδράσεις εκτός συνόρων.

Η ζωή όμως επιστρέφει σιγά-σιγά στην κανονικότητα.

Το 1964 στους κινηματογράφους προβάλλονταν η ταινία “Goldfinger” με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του ΣΟΑΑ για τους αγώνες στη χώρα μας: 

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»