Είστε εδώ

F1

Honda: Επόμενος στόχος: party mode

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι της Αυστρίας η Honda πήρε την πρώτη της νίκη από το 2015 που επέστρεψε στη Formula 1 ως εταιρεία προμήθειας κινητήρων και φαίνεται ότι αυτή η επιτυχία έχει ανοίξει την όρεξη στους Ιάπωνες.

Η εταιρεία προχώρησε σε δεύτερη αναβάθμιση του υβριδικού συνόλου της πριν το γαλλικό Γκραν Πρι και έναν αγώνα μετά έδρεψε τους καρπούς μαζί με τη Red Bull, τη μία από τις δύο ομάδες τις οποίες προμηθεύθει.

Σε ερώτηση προς τον Τογιοχάρου Τανάμπε, επικεφαλής του προγράμματος της Honda για τη Formula 1, σχετικά με το επόμενο βήμα για τον κινητήρα, ο Ιάπωνας μηχανικός απάντησε ότι θέλουν να αυξήσουν περαιτέρω την ισχύ ώστε να καταφέρουν να έχουν ένα ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες, το γνωστό party mode που εισήγαγε πρώτη η Mercedes.

Ο Τανάμπε συμπλήρωσε ότι η αύξηση στην ισχύ δε θα αφορά μόνο το ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες αλλά θα έχει αντίκρισμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα. “Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα μας όσο το δυνατόν περισσότερο όμως δεν είναι εύκολο να έχουμε αύξηση ισχύος από τη μια στιγμή στην άλλη. Συνεχίζουμε την εξέλιξη και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα θα φανούν στην επόμενη αναβάθμιση.”

“Στις κατατακτήριες υστερούμε σημαντικά σε σχέση με τους υπόλοιπους, σε αντίθεση με τον αγώνα όπου είμαστε πιο κοντά. Αυτός είναι ο λόγος που επικεντρωνόμαστε στις κατατακτήριες όμως μην περιμένετε την αναβάθμιση άμεσα. Προς το παρόν δεν μπορώ να σας πω κάτι. Έτσι κι αλλιώς πρέπει πρώτα να κουβεντιάσουμε με τις ομάδες όμως σίγουρα δε θα έρθει στον επόμενο αγώνα.”

Η Honda είχε θέσει ως στόχο να αποκτήσει party mode φέτος, ήδη από τις αρχές του 2019, οπότε προσπαθεί να φανεί συνεπής απέναντι στον εαυτό της αλλά και τις Red Bull – Toro Rosso.

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.