Είστε εδώ

F1

Honda: Επόμενος στόχος: party mode

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι της Αυστρίας η Honda πήρε την πρώτη της νίκη από το 2015 που επέστρεψε στη Formula 1 ως εταιρεία προμήθειας κινητήρων και φαίνεται ότι αυτή η επιτυχία έχει ανοίξει την όρεξη στους Ιάπωνες.

Η εταιρεία προχώρησε σε δεύτερη αναβάθμιση του υβριδικού συνόλου της πριν το γαλλικό Γκραν Πρι και έναν αγώνα μετά έδρεψε τους καρπούς μαζί με τη Red Bull, τη μία από τις δύο ομάδες τις οποίες προμηθεύθει.

Σε ερώτηση προς τον Τογιοχάρου Τανάμπε, επικεφαλής του προγράμματος της Honda για τη Formula 1, σχετικά με το επόμενο βήμα για τον κινητήρα, ο Ιάπωνας μηχανικός απάντησε ότι θέλουν να αυξήσουν περαιτέρω την ισχύ ώστε να καταφέρουν να έχουν ένα ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες, το γνωστό party mode που εισήγαγε πρώτη η Mercedes.

Ο Τανάμπε συμπλήρωσε ότι η αύξηση στην ισχύ δε θα αφορά μόνο το ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες αλλά θα έχει αντίκρισμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα. “Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα μας όσο το δυνατόν περισσότερο όμως δεν είναι εύκολο να έχουμε αύξηση ισχύος από τη μια στιγμή στην άλλη. Συνεχίζουμε την εξέλιξη και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα θα φανούν στην επόμενη αναβάθμιση.”

“Στις κατατακτήριες υστερούμε σημαντικά σε σχέση με τους υπόλοιπους, σε αντίθεση με τον αγώνα όπου είμαστε πιο κοντά. Αυτός είναι ο λόγος που επικεντρωνόμαστε στις κατατακτήριες όμως μην περιμένετε την αναβάθμιση άμεσα. Προς το παρόν δεν μπορώ να σας πω κάτι. Έτσι κι αλλιώς πρέπει πρώτα να κουβεντιάσουμε με τις ομάδες όμως σίγουρα δε θα έρθει στον επόμενο αγώνα.”

Η Honda είχε θέσει ως στόχο να αποκτήσει party mode φέτος, ήδη από τις αρχές του 2019, οπότε προσπαθεί να φανεί συνεπής απέναντι στον εαυτό της αλλά και τις Red Bull – Toro Rosso.

Σχετικά άρθρα

Άνδρος

Η ομάδα της Αegean rebreathe σε συνεργασία με το scubAndros του Hotel Perrakis βούτηξαν στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο, για να καθαρίσουν το βυθό από τα διάφορα αντικείμενα.

Οι δύτες πέρασαν πολλές ώρες στη θάλασσα μαζεύοντας τα ριγμένα αντικείμενα.

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.