Είστε εδώ

F1

Χερέθ: O Λεκλέρκ και τα Pirelli

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για πρώτη φορά ο Λεκλέρκ οδήγησε μια ειδικά τροποποιημένη στις αναρτήσεις Ferrari SF90 με τα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli που θα χρησιμοποιούν όλα τα μονοθέσια της Formula 1 από το 2021. 

Ο Λεκλέρκ οδήγησε στην πίστα της Χερέθ στην Ανδαλουσία της Ισπανίας τη Ferrari με τα ελαστικά 18 ιντσών για 130 γύρους. Έτσι στην πίστα της Χερέθ ολοκληρώθηκε το πρώτο από τα δέκα προγραμματισμένα «ραντεβού» εξέλιξης που έχουν να κάνουν με τα χαμηλοπρόφιλα Pirelli 18 ιντσών. 

Να σημειωθεί ότι τα μονοθέσια και το 2020 θα «τρέχουν» με τα υψηλού προφίλ ελαστικά 13 ιντσών. Το επόμενο ραντεβού είναι προγραμματισμένο για τις 5 Μαρτίου στην πίστα Φιοράνο με Ferrari και σε βρεγμένες συνθήκες.

Ακολουθούν στις 24-25 Μαρτίου στην πίστα του Μπαχρέιν με τα μονοθέσια Renault και Mercedes σε στεγνές συνθήκες.Στην πίστα της Βαρκελώνης 12-13 Μαΐου σε επίσης στεγνές συνθήκες οι ομάδες R.B. Aston Martin, Αlfa Romeo και τις δύο μέρες και μια μέρα η Renault.

Στο Πολ Ρικάρ σε βρεγμένες συνθήκες στις 26-27 Μαΐου η R.B. Aston Martin.  

Eπόμενη συνάντηση στην καρδιά του καλοκαιριού, 7-8 Ιουλίου στην πίστα του Σάλτσμπουργκ με την Alpha Tauri. Στις 21-22 Ιουλίου στην πίστα του Σίλβερστον θα «γυρίσουν» Racing Point, Williams, McLaren την πρώτη μέρα και τη δεύτερη Racing Point και Williams.

Ξανά στο Πολ Ρικάρ 8-9 Σεπτεμβρίου με τη McLaren την πρώτη μέρα και Mercedes-Ferrari τη δεύτερη. Συνέχεια στο Πολ Ρικάρ με βρεγμένες συνθήκες στις 10-11 Σεπτεμβρίου με τη Mercedes.

Tελευταίο ραντεβού, σύμφωνα με το πρόγραμμα όπως ισχύει αυτήν την περίοδο, στις 13-14 Οκτωβρίου στην πίστα της Σουζούκα με την Haas. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.