Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βραζιλίας : Ο Μάσα και ο χαμένος τίτλος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην πίστα του Ιντερλάγκος παίχτηκε ένας τίτλος που το σενάριο είχε υπογραφή Άλφρεντ Χίτσκοκ. Βρισκόμαστε λοιπόν στο Γκραν Πρι Βραζιλίας του 2008, όπου παιζόταν ο τίτλος μεταξύ Λιούις Χάμιλτον(McLaren) και Φελίπε Μάσα (Ferrari). Το Γκραν Πρι της Βραζιλίας είναι ο τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος σε ένα κύκλο 18 Γκραν Πρι τότε και ο Χάμιλτον προηγείται κατά 7 βαθμούς του Μάσα. 

Για να κατακτήσει το πρωτάθλημα ο Μάσα χρειάζεται νίκη και ο Χάμιλτον να τερματίσει από την 6η θέση και κάτω.  Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο Μάσα είναι ο ταχύτερος, με τον Χάμιλτον να εκκινεί από την 4η θέση της εκκίνησης. 

Ο αγώνας βρίσκεται στο τελευταίο γύρο με τον Μάσα να βρίσκεται στην πρώτη θέση και ο Χάμιλτον στην 6η. Με αυτόν το συνδυασμό ο Μάσα κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα και μάλιστα στην πατρίδα του. 

Ο Μάσα αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία και τα πανηγύρια στη Ferrari ξεκινούν. 

Όμως ο Χάμιλτον ακόμα δεν έχει τερματίσει. Μπροστά από τον Χάμιλτον είναι ο Γκλογκ με την Toyota.  O Xάμιλτον πλησιάζει απειλητικά τον Γκλογκ. Απομένει μια μόνη στροφή και μερικά μέτρα για τον τερματισμό. 

Ο Χάμιλτον προσπερνά τον Γκλογκ, στη Ferrari κυριολεκτικά παγώνουν, ο Χάμιλτον πανηγυρίζει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο που τον κατακτά με ένα βαθμό διαφορά από τον Μάσα και ο Γκλογκ να βρίσκεται στη μέση μια διαμάχης για το αν άφησε ή όχι τον Χάμιλτον να τον προσπεράσει. 

Ότι και να έγινε η ιστορία έγραψε παγκόσμιος πρωταθλητής 2008 ο Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren-Mercedes και αυτό είναι που μένει στην ιστορία. 

Όμως για τον Μάσα θα είναι ένα Γκραν Πρι που δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ όσα χρόνια και αν περάσουν…

Ένας τίτλος που παίχτηκε στα τελευταία μέτρα, αυτή όμως δεν είναι η μαγεία των αγώνων, το απρόοπτο…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι δεν εξελίχθηκε όπως ήθελε η Scuderia Ferrari.

Ferrari

Στη θέα τους μένεις ακίνητος, καθώς δεν ξέρεις ποια Ferrari να θαυμάσεις, τη LaFerrari Aperta ή την «κλειστή» LaFerrari, τη GTC4 Lusso, την Portofino, την 812 Superfast ή την 488 GTB, έχοντας δίπλα τις F40 και F50 και την F12tdf.

Peugeot

Το Peugeot 308 έχει φέρει αρκετά καλές πωλήσεις στη γαλλική εταιρεία ωστόσο κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτή η στιγμή φαίνεται ότι θα είναι το 2021 ας δούμε, όμως, τι μπορούμε να περιμένουμε από το νέο μοντέλο.

Volvo

Με το ρυθμό που εξελίσσεται η αυτόνομη οδήγηση υπάρχει περίπτωση να μας χωρίζουν μόλις τρία χρόνια από το πρώτο σχετικά προσιτό μοντέλο στο οποίο όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, θα μπορούν να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Υδρογόνο

Όσο οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων θα γίνονται πιο αυστηρές οι κατασκευαστές θα αναζητούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για την κίνηση των αυτοκινήτων και μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες είναι το υδρογόνο.

Ford

Μπορεί η τέταρτη γενιά του Ford Focus να παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό όμως ακόμα μαθαίνουμε πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που έχει τοποθετήσει η αμερικάνικη εταιρεία στο μικρομεσαίο μοντέλο της.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Μοναχικός καβαλάρης στην πίστα του Πωλ Ρικάρ ο Χάμιλτον σημείωσε την 3η φετινή του νίκη, όσες και ο Φέτελ.

Ξεκίνησε πρώτος, τερμάτισε πρώτος χωρίς να απειληθεί ούτε μια φορά από κανέναν άλλον συνδυασμό.

Citroen C4 Cactus

Το νέο C4 Cactus το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushions (PHC) και τα ανατομικά καθίσματα Advanced Comf

Pikes Peak

Τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται και ο τρεις φορές νικητής της ανάβασης του Κολοράντο Πάικς Πικ, Ρομαίν Ντυμά, «έσπασε» το ρεκόρ του Λεμπ κατά 16 δευτ. οδηγώντας το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen με τους 680 ίππους.

Οpel Combo Life

Για τους φίλους που αναζητούν χώρους, ή τις πολυπληθείς οικογένειες η Opel προτείνει  το νέο της μοντέλο το Combo Life.