Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας : Μπότες, σπιρούνια και καυτές σέλες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Η πίστα που αποτελεί ίσως μια από τις ελάχιστες που λόγω πλάτους βοηθάει τα προσπεράσματα, έχει μήκος 5.513 χλμ. με τους οδηγούς να τη «γυρίζουν» 56 φορές, συμπληρώνοντας 308,405 χλμ. με 80 χλμ./ώρα speed limited στο pit lane.

Αποτελείται από 20 στροφές και φιλοξενεί το αμερικάνικο Γκραν Πρι από το 2012.

Είναι μια από τις 5 δεξιόστροφες πίστες του φετινού πρωταθλήματος, σε σύνολο 21, μαζί με αυτές του Αζερμπαϊτζάν, Σιγκαπούρης, Βραζιλίας και Άμπου Ντάμπι. 

Ο Λιούις Χάμιλτον έχει το ρεκόρ γύρου στις δοκιμές με χρόνο 1:33.108 από το περσινό Γκραν Πρι με τη Mercedes, και ο Σεμπάστιαν Φέτελ στον αγώνα, από το 2017 και αυτός με τη Ferrari και χρόνο 1:37.766.

Για τον αγώνα των ΗΠΑ η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής γόμες P Zero.

Mε κίτρινα, κόκκινα, μωβ χαρακτηριστικά (μαλακή, πολύ μαλακή, υπερ μαλακή) γόμα αντίστοιχα.

Να υπενθυμίσουμε ότι από το 2012 μέχρι και πέρσι, με μια μόνο εξαίρεση το 2013 με τον Φέτελ στο πρώτο σκαλί του βάθρου με Red Bull, νικητής είναι o ίδιος, ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός πάει δηλαδή φέτος για την 5η σερί νίκη του…

Για να δούμε θα τα καταφέρει, ή επιτέλους τα Ferrari boys έχουν βρει επιτέλους τον τρόπο για να τον αντιμετωπίσουν.

Πάντως οι 67 βαθμοί διαφορά που χωρίζουν τον Χάμιλτον από τον Φέτελ, όλα δείχνουν ότι ο συνδυασμός Χάμιλτον-Mercedes θα είναι και πάλι αυτός που θα πρωταγωνιστήσει.

Ο Βρετανός δεν θέλει απλά να κερδίζει, ούτε αρέσκεται στο παιχνίδι της βαθμοθηρίας (αναγκασμένος μερικές φορές) θέλει να «κατατροπώνει» τους αντιπάλους, και το καταφέρνει…

Ραντεβού στο Ώστιν λοιπόν.

Σχετικά άρθρα

Ανάβαση Πιτίτσας

Tελευταία παράσταση του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων στην Πιτίτσα, τη γνωστή διαδρομή της Πάτρας,

Η Βάσω Κουρτίδου πίσω από το τιμόνι του ασημί Toyota Yaris της δεν συμμετείχε απλώς, αλλά “έγραψε” μια καλή επίδοση και αποχαιρέτησε τη φετινή χρονιά με ένα κύπελλο.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan GT R

Ο “Godzilla”, όπως είναι το προσωνύμιο του Nissan GT R, δίνει το παρών στο περίπτερο της ιαπωνικής μάρκας στην έκθεση αυτοκίνηση 2018 που γίνεται στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας.

Αυτοκίνηση 2018-BMW i3s

Το i3 είναι το ηλεκτρικό μοντέλο με το οποίο η BMW μπήκε στη νέα εποχή της αυτοκίνησης το 2013 που άρχισε να παράγεται και τώρα το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει την πιο ισχυρή του έκδοση με την ονομασία i3s στην Αυτοκίνηση 2018.

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Aυτοκίνηση 2018

Η έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2018», που άνοιξε τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 10 Νοεμβρίου, «γράφει» σημαντική αύξηση σε ό,τι έχει να κάνει με την προσέλευση επισκεπτών.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan e-NV200

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της επερχόμενης ηλεκτροκίνησης στη φετινή Έκθεση «Αυτοκίνηση 2018» αποτελεί σίγουρα το Νissan e-NV200.

Αυτοκίνηση 2018-Citroen C3 Aircross

Στο περίπτερο της Citroen μπορούμε ανάμεσα στα άλλα μοντέλα να δούμε και το C3 Aircross το οποίο έχει κερδίσει πληθώρα βραβείων μεταξύ των οποίων εκείνο του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2018 από τον δημοσιογραφικό οργανισμό Autobest.

Αυτοκίνηση 2018-Hyundai i30 N

Η Hyundai για πρώτη φορά αποφάσισε να μπει στα “χωράφια” των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με το i30 N το οποίο είδαμε και πέρυσι στην Αυτοκίνηση και το εγχείρημά της μόνο ως επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί ειδικά αν συνυπολογίσει κάποιος και την απειρία

Porsche

Αν κάποιος είναι κάτοχος μιας συλλεκτικής και αρκετά ακριβής Porsche θα εμπιστευτεί τον οποιοδήποτε για να φροντίσει το σέρβις της;

BMW

Η BMW έχει δηλώσει πολλές φορές ότι τα επόμενα χρόνια τα μοντέλα της θα στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση περνώντας πρώτα από το στάδιο των plug-in υβριδικών (PHEV).