Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας : Μπότες, σπιρούνια και καυτές σέλες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Η πίστα που αποτελεί ίσως μια από τις ελάχιστες που λόγω πλάτους βοηθάει τα προσπεράσματα, έχει μήκος 5.513 χλμ. με τους οδηγούς να τη «γυρίζουν» 56 φορές, συμπληρώνοντας 308,405 χλμ. με 80 χλμ./ώρα speed limited στο pit lane.

Αποτελείται από 20 στροφές και φιλοξενεί το αμερικάνικο Γκραν Πρι από το 2012.

Είναι μια από τις 5 δεξιόστροφες πίστες του φετινού πρωταθλήματος, σε σύνολο 21, μαζί με αυτές του Αζερμπαϊτζάν, Σιγκαπούρης, Βραζιλίας και Άμπου Ντάμπι. 

Ο Λιούις Χάμιλτον έχει το ρεκόρ γύρου στις δοκιμές με χρόνο 1:33.108 από το περσινό Γκραν Πρι με τη Mercedes, και ο Σεμπάστιαν Φέτελ στον αγώνα, από το 2017 και αυτός με τη Ferrari και χρόνο 1:37.766.

Για τον αγώνα των ΗΠΑ η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής γόμες P Zero.

Mε κίτρινα, κόκκινα, μωβ χαρακτηριστικά (μαλακή, πολύ μαλακή, υπερ μαλακή) γόμα αντίστοιχα.

Να υπενθυμίσουμε ότι από το 2012 μέχρι και πέρσι, με μια μόνο εξαίρεση το 2013 με τον Φέτελ στο πρώτο σκαλί του βάθρου με Red Bull, νικητής είναι o ίδιος, ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός πάει δηλαδή φέτος για την 5η σερί νίκη του…

Για να δούμε θα τα καταφέρει, ή επιτέλους τα Ferrari boys έχουν βρει επιτέλους τον τρόπο για να τον αντιμετωπίσουν.

Πάντως οι 67 βαθμοί διαφορά που χωρίζουν τον Χάμιλτον από τον Φέτελ, όλα δείχνουν ότι ο συνδυασμός Χάμιλτον-Mercedes θα είναι και πάλι αυτός που θα πρωταγωνιστήσει.

Ο Βρετανός δεν θέλει απλά να κερδίζει, ούτε αρέσκεται στο παιχνίδι της βαθμοθηρίας (αναγκασμένος μερικές φορές) θέλει να «κατατροπώνει» τους αντιπάλους, και το καταφέρνει…

Ραντεβού στο Ώστιν λοιπόν.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.