Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Κίνας - FP1: Επίδειξη δύναμης από Φέτελ και Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την εμφατική παρουσία των Ferrari στο Μπαχρέιν σε ό,τι αφορά την απόδοση του μονοθεσίου τους στην Κίνα αναμένεται να παίξουν κυρίαρχο ρόλο και οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές έρχονται για να επιβεβαιώσουν αυτές τις προβλέψεις.

Τα κόκκινα μονοθέσια βρέθηκαν στις θέσεις 1 και 3 με τον Φέτελ μπροστά από τον Λεκλέρκ όμως πρέπει να σημειώσουμε ότι το έκαναν χρησιμοποιώντας τα μεσαία ελαστικά. Αντίθετα, οι Mercedes που βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 5 πέτυχαν τους ταχύτερους χρόνους τους με τα μαλακά ελαστικά, ενώ το ίδιο έκανε και ο Μαξ Φερστάπεν που έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο.

Ο team mate του, Πιερ Γκασλί, έμεινε στην7η θέση καθώς στην 6η κατάφερε και ανέβηκε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Κβίατ, Στρολ και Γκροζάν.

Μπορεί ο Ρικιάρντο να πλασαρίστηκε 6ος όμως η απόστασή του από την κορυφή έφτασε τα 1.3 δευτερόλεπτα κάτι που δείχνει ότι ο κινητήρας της Renault, κατά πάσα πιθανότητα, είναι σημαντικά πιο αδύναμος από των υπόλοιπων κατασκευαστών. Στη Σανγκάη ο κινητήρας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς η κινεζική πίστα έχει πολλές και μεγάλες ευθείες.

Σε μια κατά τα άλλα απροβλημάτιστη σεζόν ο μοναδικός που αντιμετώπισε πρόβλημα ήταν ο Τζιοβινάτσι ο οποίος πρόλαβε να κάνει μόνο δύο γύρους, χωρίς να καταγράψει χρόνο. Στα ευτράπελα ανήκει η Renault του Νίκο Χούλκενμπεργκ στην οποία από λάθος ο περιοριστής ταχύτητας που χρησιμοποιείται στο pit lane είχε ρυθμιστεί στα 60 χλμ./ώρα αντί για τα 80 χλμ./ώρα που είναι το όριο. Από την άλλη ο Γκασλί δέχτηκε πρόστιμο γιατί ξεπέρασε αυτό το όριο.

Σχετικά άρθρα

SEAT

Με μια πρώτη σκέψη ο κόσμος του βιβλίου και του αυτοκινήτου δε συναντιούνται πουθενά, ωστόσο η SEAT μας εξηγεί ότι υπάρχουν κοινοί παρονομαστές.

IAME Series Greece

Ο 2ος γύρος του IAME Series Greece διεξήχθη στην πίστα «Kartmania», στα Βραχναίικα της Πάτρας με οργανωτή τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ).

Audi E-Tron

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κατασκευάζουν λίγα τμήματα του αυτοκινήτου μόνες τους αφού για τα περισσότερα κάνουν μόνο τη σχεδίαση και τα αναθέτουν σε τρίτους προμηθευτές, τάση που θα ενισχυθεί με τα ηλεκτρικά που έρχονται.

Smart

Το μέλλον της Smart ως ανεξάρτητη εταιρεία έχει τεθεί αρκετές φορές σε αμφισβήτηση όμως η Mercedes – Benz, στην οποία ανήκει, έκανε μία συμφωνία με την Geely η οποία εξασφάλισε την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά για τα επόμενα χρόνια.

Jeep Gladiator

Απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο θα κάνει το ερχόμενο καλοκαίρι το περίφημο Gladiator, το pickup που επιστρέφει την Jeep στην κατηγορία αυτή.

Koenigsegg Jesko

Η Koenigsegg στοχεύει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα (482,8 χλμ./ώρα) με μια ειδικά προετοιμασμένη εκδοχή του πιο πρόσφατου μοντέλου της, του Jesko, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

Citroen

Τον προηγούμενο μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης η Citroen μας παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο της το Ami One Concept.

Lamborghini

Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο μουσείο της Lamborghini που βρίσκεται στην έδρα της, στην περιοχή Σαντ'Αγκάτα Μπολονέζ.

Aston Martin

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα ονομάζεται DBX και τώρα βρίσκεται σε φάση δοκιμών με τα τελευταία στάδια αυτών να γίνονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Nissan

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan που αποτελεί μέρος της συμμαχίας Alliance (Renault, Mitsubishi) προσφέρει 100.000 ευρώ στο πλαίσιο της αποκατάστασης των ζημιών στην Παναγία των Παρισίων (Notre-Dame de Paris) ύστερα από την καταστροφική πυρκαγιά που υπέστη.