Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας-Μόντσα: Ο Χάμιλτον γράφει την καινούργια ιστορία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το να κερδίζεις τη Ferrari μέσα στο «σπίτι» της, στην πίστα της Μόντσα, η νίκη είναι διπλή για την ομάδα που την κέρδισε, και η ήττα διπλή για τη Ferrari, μπροστά στα μάτια των χιλιάδων πιστών της, στους tifosi.

Και δεν είναι μόνο ότι δεν κέρδισε η Ferrari, τη στιγμή που η πρώτη γραμμή της εκκίνησης  ήταν “tutto rosso” με Κίμι και Φέτελ, έρχονται και οι δηλώσεις του Τότο Βολφ που ανεβάζουν ακόμα περισσότερο την ένταση, και όχι άδικα.

Ο Βολφ ήταν πολύ σαφής λέγοντας «κέρδισε η Mercedes χωρίς να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, ενώ οι βαθμοί για το πρωτάθλημα υπολογίζονται την Κυριακή και όχι το Σάββατο».

Και αυτό το σχόλιο το έκανε για τον τρόπο που η Ferrari πανηγύρισε το 1-2 στην εκκίνηση, που στον αγώνα τα έκανε όμως θάλασσα.

Στους αγώνες όμως αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα.

Αυτό κοιτάνε οι τεχνοκράτες, όλα τα άλλα οι ρομαντικοί, που όμως σε σπορ, όπως η Formula 1 με τζίρο πολλών πολλών εκατομμυρίων, οι ρομαντισμοί δεν έχουν πλέον θέση.

Ο Χάμιλτον λοιπόν σημείωσε την 5η νίκη στη Μόντσα (2012, 2014, 2015, 2017, 2018) , ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ (1996, 1998, 2000, 2003, 2006) και επειδή η καριέρα του δεν έχει ακόμα τελειώσει, θεωρείται σίγουρο ότι θα καθίσει αυτός στο θώκο του πολυνίκη στην πίστα της Μόντσα.

Βέβαια στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο. Και αυτή είναι η μαγεία τους.

Όπως δεν σημαίνουν τίποτα οι 30 βαθμοί διαφορά του Χάμιλτον με τον Φέτελ, καθώς απομένουν άλλοι 7 αγώνες και όλα είναι ανοικτά.

Να δούμε λοιπόν εάν η δήλωση του Αριβαμπένε, αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, που σχολίασε οτι «απομένουν 7 Γκραν Πρι, δεν θα χαριστούμε σε κανένα» θα έχει τη σωστή ερμηνεία στα Γκραν Πρι που ακολουθούν.  

Πάντως μέχρι στιγμής η Mercedes με τις στρατηγικές που εφαρμόζει και λειτουργώντας ως ομάδα, δείχνει να έχει τον πρώτο λόγο.

Αλλά μην ξεχνάμε αγώνες σημαίνουν ανατροπές μέχρι το τέλος.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Μόντε Κάρλο

Το ετήσιο ραντεβού των celebrities στο μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου, στο Μονακό, είναι προγραμματισμένο για τις 26 Μαΐου.

Ημερομηνία που συμπίπτει με τις Ευρωεκλογές.

Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει το Μόντε Κάρλο με τις Ευρωεκλογές. Aπολύτως καμία.

Όμιλος Σφακιανάκη

Μάζεψε τις ζημιές τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και στη μητρική, η Σφακιανάκης, στο α' τρίμηνο του έτους ενώ εμφάνισε σημαντική βελτίωση των EBITDA, παρά την πτώση των πωλήσεων.  Ειδικότερα, οι ζημίες προ φόρων για τον Όμιλο ήταν €3,9 εκ.

ΥΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το Α’ τετράμηνο του 2019 προκύπτει άνοδος πτήσεων και διακινούμενων επιβατών σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας.

Ο Αλόνσο στο Indy 500

Ο Φερνάντο Αλόνσο σχεδίαζε να τρέξει στον φετινό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολης (Indy 500), όμως ο Ισπανός οδηγός δε θα καταφέρει να πραγματοποιήσει τα σχέδιά του.

Renault

Το μύθο ότι τα πολυχρηστικά μοντέλα δε μπορούν να έχουν πιο σπορ παρουσιαστικό έρχεται να καταρρίψει η νέα έκδοση ονόματι Black των Renault Scenic και Grand Scenic.

Mercedes GLE

Δε χρειάζεται να μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, ώστε να γνωρίσει τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας που εξελίσσει η Mercedes, αρκεί να ρίξει μια ματιά στη συγκεκριμένη GLE.

Hyundai

Είναι ευρέως γνωστό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, ευθύνεται για πολλά και σοβαρά προβλήματα υγείας.

Skoda

Γνωρίζουμε ήδη ότι στις 23 Μαΐου η Skoda θα αποκαλύψει την ανανεωμένη Superb, ενώ η τσέχικη εταιρεία μας ενημερώνει ότι από τη γκάμα της ναυαρχίδας δε θα απουσιάζει η πρακτικότερη έκδοση Scout, με station wagon αμάξωμα.

Volkswagen

Παραδοσιακά η Volkswagen μας συστήνει στο “SOWO European Experience”, το οποίο πραγματοποιήθηκε φέτος από 18 έως 19 Μαΐου στην Πολιτεία της Τζόρτζια, πρωτότυπα βελτιωμένα σπορ μοντέλα από την υφιστάμενη γκάμας της.

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet 4WD

Μπορεί να μην είναι η πρώτη μας συνάντηση με το ανανεωμένο Vitara καθώς πριν λίγο καιρό είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.4 λίτ