Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας-Μόντσα: Ο Χάμιλτον γράφει την καινούργια ιστορία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το να κερδίζεις τη Ferrari μέσα στο «σπίτι» της, στην πίστα της Μόντσα, η νίκη είναι διπλή για την ομάδα που την κέρδισε, και η ήττα διπλή για τη Ferrari, μπροστά στα μάτια των χιλιάδων πιστών της, στους tifosi.

Και δεν είναι μόνο ότι δεν κέρδισε η Ferrari, τη στιγμή που η πρώτη γραμμή της εκκίνησης  ήταν “tutto rosso” με Κίμι και Φέτελ, έρχονται και οι δηλώσεις του Τότο Βολφ που ανεβάζουν ακόμα περισσότερο την ένταση, και όχι άδικα.

Ο Βολφ ήταν πολύ σαφής λέγοντας «κέρδισε η Mercedes χωρίς να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, ενώ οι βαθμοί για το πρωτάθλημα υπολογίζονται την Κυριακή και όχι το Σάββατο».

Και αυτό το σχόλιο το έκανε για τον τρόπο που η Ferrari πανηγύρισε το 1-2 στην εκκίνηση, που στον αγώνα τα έκανε όμως θάλασσα.

Στους αγώνες όμως αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα.

Αυτό κοιτάνε οι τεχνοκράτες, όλα τα άλλα οι ρομαντικοί, που όμως σε σπορ, όπως η Formula 1 με τζίρο πολλών πολλών εκατομμυρίων, οι ρομαντισμοί δεν έχουν πλέον θέση.

Ο Χάμιλτον λοιπόν σημείωσε την 5η νίκη στη Μόντσα (2012, 2014, 2015, 2017, 2018) , ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ (1996, 1998, 2000, 2003, 2006) και επειδή η καριέρα του δεν έχει ακόμα τελειώσει, θεωρείται σίγουρο ότι θα καθίσει αυτός στο θώκο του πολυνίκη στην πίστα της Μόντσα.

Βέβαια στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο. Και αυτή είναι η μαγεία τους.

Όπως δεν σημαίνουν τίποτα οι 30 βαθμοί διαφορά του Χάμιλτον με τον Φέτελ, καθώς απομένουν άλλοι 7 αγώνες και όλα είναι ανοικτά.

Να δούμε λοιπόν εάν η δήλωση του Αριβαμπένε, αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, που σχολίασε οτι «απομένουν 7 Γκραν Πρι, δεν θα χαριστούμε σε κανένα» θα έχει τη σωστή ερμηνεία στα Γκραν Πρι που ακολουθούν.  

Πάντως μέχρι στιγμής η Mercedes με τις στρατηγικές που εφαρμόζει και λειτουργώντας ως ομάδα, δείχνει να έχει τον πρώτο λόγο.

Αλλά μην ξεχνάμε αγώνες σημαίνουν ανατροπές μέχρι το τέλος.

Σχετικά άρθρα

Πιερ Γκασλί

Ο οδηγός της Toro Rosso, Πιερ Γκασλί, εντυπωσίασε με τα αποτελέσματά του τη φετινή σεζόν με αποτέλεσμα να πάρει προαγωγή για την ομάδα της Red Bull όπου θα βρεθεί να αγωνίζεται στο πλευρό του Μαξ Φερστάπεν.

SEAT

Το νέο SEAT Tarraco δε μεριμνά μόνο για την ασφάλεια των επιβατών του, αλλά και για τους πιο ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου. 

Monza rally show

Αυτό το τρομερό παιδί των δύο τροχών, ο Βαλεντίνο Ρόσι με συνοδηγό τον Κάρλο Κασίνα οδηγώντας το Ford Fiesta WRC, κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα που διοργανώνεται στην πίστα της Μόντσα.

Dirt Games

Παρά τις πολλές συμμετοχές, οι θεατές δεν έδωσαν βροντερό παρών στο φινάλε των αγώνων του Dirt Game στην πίστα των Μεγάρων που είχε διαμορφωθεί κατάλληλα για την περίσταση σε μια μικτή διαδρομή.

Ίσως σε αυτό να επηρέασε και η τιμή του εισιτηρίου των 10 ευρώ ανά άτομο.

Ford Mustang GT500

Η τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης κερδίζει διαρκώς έδαφος στην παραγωγή αυτοκινήτων, ενώ και η Ford ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να την εκμεταλλευτεί.

Bloodhound SSC

Το Project Bloodhound αναπτυσσόταν από το 2008 μέχρι σήμερα με σκοπό της ομάδας να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στην ξηρά όμως όταν τελείωσαν τα χρήματα όλη η προσπάθεια πήγε χαμένη αφού το πρόγραμμα σταμάτησε.

Volkswagen

Η Volkswagen εντυπωσίασε με τη νίκη της στην ανάβαση Pikes Peak στην οποία συμμετείχε με το ειδικά κατασκευασμένο για αυτή την περίσταση ID R το οποίο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Nissan

Όντας στην παραγωγή από το 2010 έφτασε η στιγμή για τη Nissan να παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του Juke με τις μέχρι τώρα πληροφορίες να αναφέρουν ότι αυτό θα γίνει το καλοκαίρι του 2019.

Toyota

Με αρκετό ενδιαφέρον γύρω από την Toyota θα ξεκινήσει το 2019, καθώς στα μέσα περίπου του ερχόμενου Ιανουαρίου θα αποκαλυφτεί η πολυαναμενόμενη Supra, αλλά και μια πρωτότυπη αγωνιστική της έκδοση.

Opel

Το 2019 η Opel συμπληρώνει 120 χρόνια παραγωγής αυτοκινήτων και στο πλαίσιο των εορτασμών αλλά και του εξηλεκτρισμού της γκάμας θα παρουσιάσει αρκετά μοντέλα του είδους που θα είναι είτε υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτρικά.