Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας, Μόντσα : Νίκη Ferrari μετά από χρόνια

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο τελευταίος νικητής στην πίστα της Μόντσα, το 2010, επi εποχής Λούκα Μοντετζέμολο και αγωνιστικό διευθυντή τον Στέφανο Ντομενικάλι. 

Μάλιστα σε αυτό το Γκραν Πρι η Ferrari είχε κάνει το 1-3 με τον Φελίπε Μάσα, με δεύτερο τον Τζένσον Μπάτον με McLaren. 

Από τότε είχε να κερδίσει η Ferrari στη Μόντσα, στο ναό των αγώνων και καταλαβαίνετε την απογοήτευση των tifosi που δεν μπορούσαν για χρόνια να χαρούν και να γιορτάσουν νίκη της Ferrari μέσα στο «ίδιο» της το σπίτι.

Και ήρθε το 2019 με τον πιτσιρικά Σαρλ Λεκλέρκ που πήρε μια απίθανη νίκη, οδηγώντας εκπληκτικά,  έξυπνα και με τρομερή ωριμότητα το κατακόκκινο μονοθέσιο με τον αριθμό 16, έχοντας αντιμετωπίσει τον οδοστρωτήρα Χάμιλτον αλλά και το «κρύο» αίμα, λόγω καταγωγής, τον Φινλανδό Μπότας. 

Επιπλέον η Ferrari έδειξε σε αυτήν την πολύ γρήγορη πίστα ότι επέστρεψε στη φυσική της θέση. 

Στο να διεκδικεί και να κερδίζει καθώς ήταν άπιαστη, το είπε και ο Χάμιλτον. 

Διότι όπως και να το κάνουμε δύο στη σειρά νίκες, μετά τη διακοπή της καλοκαιρινής ραστώνης, σε δύο τόσες απαιτητικές πίστες, Σπα και Μόντσα, μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός. 

Επιπλέον στον αγώνα της Μόντσα, ο Λεκλέρκ έδειξε με τον καλύτερο τρόπο, ότι αξίζει να οδηγεί Ferrari, ότι αξίζει να κερδίζει…

Και μπορεί ο Λεκλέρκ μετά τις δύο στη σειρά νίκες να γεμίζει με αισιοδοξία και ενθουσιασμό τη scuderia, από την άλλη ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ είναι «ντεφορμέ». 

Τον έχει επηρεάσει η απόδοση του Λεκλέρκ; Δεν του «βγαίνουν» οι ρυθμίσεις στη Ferrari; Πάντως πρέπει να επιστρέψει στον Φέτελ που ξέραμε, και όχι να υποπίπτει σε τόσο παιδαριώδη και επικίνδυνα λάθη…

Με τη νίκη αυτή στη Μόντσα το 2019, η Ferrari έφτασε τις 20 (10 η McLaren). 

Στη Μόντσα έχει συνολικά 21, αλλά το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 «μετράει» από το 1950. 

Για να δούμε τη συνέχεια καθώς απομένουν άλλα 7 Γκραν Πρι σε Σιγκαπούρη, Ρωσία, Ιαπωνία, Μεξικό, ΗΠΑ, Βραζιλία και Αμπού Ντάμπι. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το 4ο και τελευταίο σκέλος θα κρίνει τον νικητή του φετινού ράλι Μόντε Κάρλο καθώς τρία πληρώματα παίζουν για την πρώτη θέση μετά και το τέλος του 3ουσκέλους που ολοκληρώθηκε στο μικρό πριγκιπάτο της μεσογείου.  

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Έφτασαν στο Μόντε Κάρλο οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 και θα εκκινήσουν από την 41η θέση της γενικής κατάταξης για τις τέσσερις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή 26 Ιανουαρίου.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στο δρόμο προς το Μόντε Κάρλο είναι το 3ο σκέλος του αγώνα , που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη πόλη Γκαπόπου βρίσκεται ο χώρος του service park. 

Το πρόγραμμα του Σαββάτου 25 Ιανουαρίου περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές,2 επαναλαμβανόμενες,συνολικού μήκους 75.2 χλμ. 

Porsche

Αν μπορούσατε να πάρετε κάποιο από τα ιστορικά και σύγχρονα μοντέλα που βρίσκονται στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη, ποιο θα επιλέγατε;

Formula 1 - Γκραν Πρι Κίνας

Ο κοροναϊός που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Κίνα αλλά και σε άλλες χώρες σταδιακά, απειλεί τη διοργάνωση του Γκραν Πρι της Σανγκάης, αν μέχρι το τριήμερο 17 – 19 Απριλίου δεν έχει υπάρξει επαρκής αντιμετώπιση.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στην 42η θέση σε σύνολο 82 συμμετεχόντων συνεχίζουν οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 στο ράλι Μόντε Κάρλο, μετά το τέλος του 2ου σκέλους. 

Βρίσκονται μάλιστα στην 6η θέση της κλάσης RC4 στην οποία συνεχίζουν 20 πληρώματα. 

Volvo

Μετά το facelift που δέχτηκε το 2019, το επόμενο βήμα στην πορεία του XC90 είναι να υπάρξει μία νέα γενιά, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί το 2022.

Tesla

Η Tesla είναι βάσει χρηματιστηριακής αξίας η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλότερες από τους περισσότερους ανταγωνιστές της.

Νέα Skoda Octavia RS

Οι πληροφορίες που ήθελαν την ισχυρότερη έκδοση RS της νέας Octavia να συνδυάζεται με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, τελικά επιβεβαιώθηκαν από την ίδια τη Skoda.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο με 122 χλμ. Ειδικών Διαδρομών ολοκληρώθηκε με τους Οζιέ-Ινγκρασιά να έχουν φέρει το Toyota Υaris WRC στην πρώτη θέση.