Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας - FP3: Η σκυτάλη στον Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στη Μόντσα χρησιμοποιήθηκε από όλες τις ομάδες για προσομοίωση κατατακτηρίων, αφού ο βροχερός καιρός της Παρασκευής και οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν ήταν κατάλληλες συνθήκες για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

Το βασικότερο χαρακτηριστικό ήταν ότι οι οδηγοί πίεζαν ακόμα και πέρα από το όριο με αποτέλεσμα να φλερτάρουν με τα όρια της πίστας. Ένα ακόμα δείγμα του πόσο πολύ πίεζαν είναι ότι μέχρι και τον Λάντο Νόρις που έκανε τον 14ο καλύτερο χρόνο, η διαφορά από την κορυφή είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, ενώ για να βρούμε κάποιον που απέχει περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα πρέπει να φτάσουμε στις Williams των Ράσελ και Κούμπιτσα, στη 19η και την 20η θέση.

Παράγοντας που ίσως παίξει σημαντικό ρόλο στις κατατακτήριες είναι ότι πολλοί οδηγοί έβγαιναν εκτός πίστας στην Parabolica με αποτέλεσμα να ακυρώνεται ο χρόνος τους. Όμως ακόμα πιο σημαντική είναι μια απόφαση των αγωνοδικών, βάσει της οποίας αν κάποιος οδηγός βγει εκτός ορίων στην τελευταία στροφή της πίστας, ακυρώνεται η επίδοση και του επόμενου γύρου, αφού θεωρείται ότι αποκτά πλεονέκτημα.

Η έναρξη της διαδικασίας άργησε 10 λεπτά επειδή στον αγώνα της F3 που προηγήθηκε είχε συμβεί ένα μεγάλο ατύχημα όταν ο Peroni πάτησε το κερμπ στην Parabolica, ωστόσο ο χρόνος έτρεχε. Το αποτέλεσμα ήταν οι ομάδες να έχουν 50 λεπτά στη διάθεσή τους.

Με το πέρας των ελεύθερων δοκιμών ο ταχύτερος οδηγός ήταν ο Φέτελ, ακολουθούμενος από τον Φερστάπεν με διαφορά μόλις 0.032 δευτερολέπτων. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο έκανε ο Μπότας με τον Λεκλέρκ πίσω του, ενώ πολύ καλή επίδοση σημείωσε ο Ρικιάρντο με την πέμπτη θέση. Χάμιλτον και Χούλκενμπεργκ βρέθηκαν στην έκτη και έβδομη θέση με τους Άλμπον, Τζιοβινάτσι και Κβίατ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Οι κατατακτήριες δοκιμές έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις 16:00, ώρα Ελλάδας.

Σχετικά άρθρα

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με

Η Λα Ντεφάνς βρίσκεται ακριβώς σε ευθεία γραμμή από την Αψίδα του Θριάμβου στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης του Φωτός, το πάντα ρομαντικό Παρίσι.

Προφανώς για να βιντεοσκοπήσει η Jaguar εν κινήσει την F-Pace SVR δε βάζει κάποιον τεχνικό με την κάμερα στον ώμο να τρέχει. Γίνεται επαγγελματική δουλειά με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την πρεμιέρα του νέου Golf GTI να πλησιάζουν, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες που δείχνουν πώς θα είναι η νέα γενιά του γερμανικού hot hatch.

Ένα από τα συστατικά επιτυχίας της Toyota είναι ότι έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία, κάτι που ισχύει και για τη θυγατρική Lexus.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τέταρτης μέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού στο απογευματινό κομμάτι της διαδικασίας δεν έκανε κάποιος άλλος, ταχύτερο χρόνο.

Οι δεσμοί του Φερνάντο Αλόνσο με τη McLaren είναι τόσο ισχυροί που όπως δείχνουν τα πράγματα πολύ δύσκολα θα σπάσουν.

Από τις 20 Φεβρουαρίου και μετά το θέμα για το οποίο συζητάνε όλοι στη Formula 1 είναι το DAS, το σύστημα που έφερε η Mercedes με το οποίο οι οδηγοί μπορούν να αλλάζουν εν κινήσει τη γωνία απόκλισης των μπροστινών τροχών.