Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας - FP3: Η σκυτάλη στον Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στη Μόντσα χρησιμοποιήθηκε από όλες τις ομάδες για προσομοίωση κατατακτηρίων, αφού ο βροχερός καιρός της Παρασκευής και οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν ήταν κατάλληλες συνθήκες για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

Το βασικότερο χαρακτηριστικό ήταν ότι οι οδηγοί πίεζαν ακόμα και πέρα από το όριο με αποτέλεσμα να φλερτάρουν με τα όρια της πίστας. Ένα ακόμα δείγμα του πόσο πολύ πίεζαν είναι ότι μέχρι και τον Λάντο Νόρις που έκανε τον 14ο καλύτερο χρόνο, η διαφορά από την κορυφή είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, ενώ για να βρούμε κάποιον που απέχει περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα πρέπει να φτάσουμε στις Williams των Ράσελ και Κούμπιτσα, στη 19η και την 20η θέση.

Παράγοντας που ίσως παίξει σημαντικό ρόλο στις κατατακτήριες είναι ότι πολλοί οδηγοί έβγαιναν εκτός πίστας στην Parabolica με αποτέλεσμα να ακυρώνεται ο χρόνος τους. Όμως ακόμα πιο σημαντική είναι μια απόφαση των αγωνοδικών, βάσει της οποίας αν κάποιος οδηγός βγει εκτός ορίων στην τελευταία στροφή της πίστας, ακυρώνεται η επίδοση και του επόμενου γύρου, αφού θεωρείται ότι αποκτά πλεονέκτημα.

Η έναρξη της διαδικασίας άργησε 10 λεπτά επειδή στον αγώνα της F3 που προηγήθηκε είχε συμβεί ένα μεγάλο ατύχημα όταν ο Peroni πάτησε το κερμπ στην Parabolica, ωστόσο ο χρόνος έτρεχε. Το αποτέλεσμα ήταν οι ομάδες να έχουν 50 λεπτά στη διάθεσή τους.

Με το πέρας των ελεύθερων δοκιμών ο ταχύτερος οδηγός ήταν ο Φέτελ, ακολουθούμενος από τον Φερστάπεν με διαφορά μόλις 0.032 δευτερολέπτων. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο έκανε ο Μπότας με τον Λεκλέρκ πίσω του, ενώ πολύ καλή επίδοση σημείωσε ο Ρικιάρντο με την πέμπτη θέση. Χάμιλτον και Χούλκενμπεργκ βρέθηκαν στην έκτη και έβδομη θέση με τους Άλμπον, Τζιοβινάτσι και Κβίατ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Οι κατατακτήριες δοκιμές έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις 16:00, ώρα Ελλάδας.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.