Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας - FP2: Άστατος ο καιρός, σταθερός ο Λεκλέρκ

του Σωτήριου Χάλλα

Η βροχή ήταν και πάλι ο πρωταγωνιστής στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών αφού ήρθε στα μισά της διαδικασίας και ανάγκασε οδηγούς και ομάδες να αλλάξουν το πρόγραμμά τους.

Ωστόσο, μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν προλάβει να κάνουν κάποιους καλούς χρόνους, ενώ το ίδιο συνέβη και προς το τέλος που είχε στεγνώσει σε σημαντικό βαθμό η πίστα.

Σε αντίθεση με το FP1 που οι κόκκινες σημαίες ήταν ο κανόνας, στο FP2 είχαμε μόνο μία και αυτή όχι επειδή βγήκε κάποιο μονοθέσιο, αλλά για να καθαριστεί η πίστα από το χαλίκι που είχε μπει μετά από πολλές μικρές εξόδους που είχαν αρκετοί οδηγοί.

Όσο και αν ο καιρός έκανε τα παιχνίδια του, η κορυφή των χρόνων παρέμεινε στα χέρια του Λεκλέρκ με τον Μονεγάσκο να σταματάει το χρονόμετρο στο 1:20.978, όντας ο μόνος που έπεσε κάτω από το 1:21. Να σημειώσουμε ότι ο χρόνος που έδωσε το 2018 στον Ραϊκόνεν την pole position ήταν 1:19.119. Κατά συνέπεια, ίσως να έχουμε νέο ρεκόρ στις κατατακτήριες αφού σύμφωνα με τις προβλέψεις δε θα βρέχει.

Πίσω από τον οδηγό της Ferrari βρέθηκε ο Χάμιλτον με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις 0.068 δευτερόλεπτα, ενώ στις θέσεις 3 και 4 βρέθηκαν οι team mates τους, Φέτελ και Μπότας, αντίστοιχα.

Οι δύο Red Bull των Φερστάπεν και Άλμπον έκαναν τον πέμπτο και έκτον καλύτερο χρόνο με τον Γκασλί να ακολουθεί την παλιά του ομάδα στην έβδομη θέση. Γκροζάν, Ρικιάρντο και Κβίατ συμπλήρωσαν τις πρώτες δέκα θέσεις.

Η δράση θα συνεχιστεί με την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών το Σάββατο στις 13:00 και στις 16:00 είναι προγραμματισμένες οι κατατακτήριες δοκιμές.

Σχετικά άρθρα

Για ακόμα μια φορά η Ford αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια των δικυκλιστών.

Έπρεπε να φτάσουμε στο πρωινό της πέμπτης μέρας των χειμερινών δοκιμών, προκειμένου η Ferrari να πιέσει το μονοθέσιό της και να κατεβάσει τους χρόνους της, κάτι το οποίο έκανε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πίσω από το τιμόνι της SF1000.

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με

Η Λα Ντεφάνς βρίσκεται ακριβώς σε ευθεία γραμμή από την Αψίδα του Θριάμβου στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης του Φωτός, το πάντα ρομαντικό Παρίσι.

Προφανώς για να βιντεοσκοπήσει η Jaguar εν κινήσει την F-Pace SVR δε βάζει κάποιον τεχνικό με την κάμερα στον ώμο να τρέχει. Γίνεται επαγγελματική δουλειά με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την πρεμιέρα του νέου Golf GTI να πλησιάζουν, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες που δείχνουν πώς θα είναι η νέα γενιά του γερμανικού hot hatch.

Ένα από τα συστατικά επιτυχίας της Toyota είναι ότι έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία, κάτι που ισχύει και για τη θυγατρική Lexus.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τέταρτης μέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού στο απογευματινό κομμάτι της διαδικασίας δεν έκανε κάποιος άλλος, ταχύτερο χρόνο.