Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστρίας: Χωρίς ανάσα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Από τη Γαλλία και την πίστα του Πολ Ρικάρ στην Αυστρία και στην πίστα Red Bull Ring για τον 9ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 που διεξάγεται 30 Ιουνίου.

Θα δούμε κάτι διαφορετικό; Ή έναν ανιαρό αγώνα με το ασημένια βέλη να βρίσκονται και πάλι σε δικό τους αγώνα χωρίς κανένας άλλος συνδυασμός να μπορεί να τους ακολουθήσει.

Μέχρι το Γκραν Πρι της Αυστρίας έχουν γίνει 8 αγώνες, όπου η Mercedes έχει κερδίσει και τους 8, 6 με Χάμιλτον (τώρα για την υπόθεση του Καναδά με τη φάση του Φέτελ που βγήκε στο γρασίδι ενώ προηγείτο καθαρά του Χάμιλτον και με την ποινή των 5 δευτ. έχασε τη νίκη, πολύ μελάνι έχει χυθεί…) και 2 με Μπότας.

Είναι άκρως προσβλητικό για τη Ferrari, την αγωνιστική ιστορία της, να μην έχει κερδίσει ούτε έναν γύρο.

Πάντως στη Ferrari μιλάνε για νέο αεροδυναμικό πακέτο, ότι η πίστα της Αυστρίας είναι διαφορετική από αυτήν του Πολ Ρικάρ, με ότι αυτές οι δικαιολογίες σημαίνουν…

Η ουσία πάντως είναι το αποτέλεσμα.

Η πίστα της Αυστρίας είναι 4.318 χλμ. με 10 στροφές (χλμ. στο pit lane 80)και οι οδηγοί θα τη γυρίσουν 71 φορές συμπληρώνοντας 306.452 χλμ.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν έχει το ρεκόρ γύρου στον αγώνα με χρόνο 1:06.957 (2018 με Ferrari) και στα επίσημα δοκιμαστικά ο Μπότας (1:03.130).

H Pirelli στη διάθεση των οδηγών θα έχει τα ελαστικά P Zero για στεγνές συνθήκες με άσπρα χαρακτηριστικά (σκληρή γόμα), κίτρινα (μέση γόμα) και κόκκινη (μαλακή).

Σχετικά άρθρα

Άνδρος

Η ομάδα της Αegean rebreathe σε συνεργασία με το scubAndros του Hotel Perrakis βούτηξαν στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο, για να καθαρίσουν το βυθό από τα διάφορα αντικείμενα.

Οι δύτες πέρασαν πολλές ώρες στη θάλασσα μαζεύοντας τα ριγμένα αντικείμενα.

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.