Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστραλίας: Οι επιλογές των ομάδων και οι νέες γόμες της Pirelli

του Σωτήριου Χάλλα

Λιγότερο από 10 ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος της Formula 1 για το 2019, στοιχείο που οδηγεί την Pirelli στη δημοσιοποίηση των επιλογών που έκαναν οι ομάδες σχετικά με τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσουν στην Αυστραλία.

Από φέτος οι διαθέσιμες γόμες γίνονται πέντε ξεκινώντας από τη C1 που είναι η πιο σκληρή και φτάνοντας στη C5 που είναι η πιο μαλακή. Οι C1 και C2 έχουν άσπρο χρώμα και ξεχωρίζουν από τις γραμμές που έχει το ελαστικό στα πλαϊνά. Η C3 έχει κίτρινο χρώμα και αποτελεί τη μεσαία επιλογή . Οι C4 και C5 είναι οι πιο μαλακές επιλογές και οπτικά διαφέρουν μεταξύ τους από τις γραμμές στο προφίλ του ελαστικού. Σε κάθε αγώνα η Pirelli θα προσφέρει τρεις επιλογές (λευκή, κίτρινη, κόκκινη). Η κίτρινη (C3) θα αποτελεί πάντα τη μεσαία επιλογή ενώ ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε πίστας το λευκό και το κόκκινο χρώμα θα αντιστοιχούν σε διαφορετική γόμα, C1 ή C2 για το λευκό και C4 ή C5 για το κόκκινο.

Ο κάθε οδηγός δικαιούται 13 σετ ελαστικών και για τον αγώνα της Αυστραλίας η ιταλική μάρκα φέρνει τις C2 (λευκό), C3 (κίτρινο) και C4 (κόκκινο).

Κοινός τόπος μεταξύ των οδηγών είναι ότι έχουν αποφύγει τη σκληρή γόμα με τους 12 να επιλέγουν μόνο ένα σετ και τους υπόλοιπους 8 να επιλέγουν 2. Κάπως διαφορετική είναι η εικόνα στη μεσαία γόμα αφού οι περισσότεροι (13) επέλεξαν 3 σετ, πέντε οδηγοί ζήτησαν 2 σετ ενώ υπήρξε ένας που ζήτησε 4 σετ (Τζορτζ Ράσελ, Williams) και ένας που ζήτησε μόνο ένα σετ (Νίκο Χούλκενμπεργκ, Renault).

Τέλος, η κόκκινη είναι η γόμα που θα δούμε περισσότερο αφού είναι και η πιο γρήγορη μεταξύ των τριών. Συγκεκριμένα, 14 οδηγοί έχουν ζητήσει από 9 σετ, τέσσερις οδηγοί (Πέρεθ – Στρολ από Racing Point και Ράσελ – Κουμπίτσα από Williams) έχουν πάρει 8 σετ ενώ οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ από τη Renault θα έχουν 10 σετ διαθέσιμα.

Περιμένουμε το τριήμερο 15 – 17 Μαρτίου για να δούμε και πάλι τα μονοθέσια να τρέχουν στην πίστα της Μελβούρνης, κάτι που θα σημάνει την έναρξη του νέου πρωταθλήματος.

Σχετικά άρθρα

Ματία Μπινότο

Μετά την κακή εμφάνιση στην Αυστραλία η Ferrari διατείνεται μέσω του επικεφαλής της, Ματία Μπινότο, ότι εντόπισε τα λάθη που την κράτησαν πίσω στον πρώτο αγώνα της χρονιάς και ότι τα διόρθωσε.

Cupra e-Racer

Με ασταμάτητους ρυθμούς η Cupra συνεχίζει την εξαντλητική εξέλιξη του νέου e-Racer, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό στον κόσμο και στόχο έχει να λάβει μέρος στο νέο πρωτάθλημα ETCR.

Ώστιν, Τέξας

Σε ό,τι έχει να κάνει με την οδήγηση ενός αυτοκινήτου υπάρχουν κάποιοι απαράβατοι όροι όπως το να έχεις δίπλωμα, να είναι ασφαλισμένο το όχημα, να σέβεσαι τον Κ.Ο.Κ. και αν έχεις ατύχημα να μην προσπαθήσεις να ξεφύγεις αλλά να δώσεις τα ανάλογα χαρτιά ώστε να αναλάβουν οι ασφαλιστικές.

Lamborghini

Το 1986 η Lamborghini ξεκίνησε την παραγωγή ενός μοντέλου πολύ διαφορετικού από οτιδήποτε άλλο είχε φτιάξει μέχρι τότε ή έφτιαξε μετά από αυτό, ένα αυτοκίνητο με ξεκάθαρο εκτός δρόμου χαρακτήρα, την LM002.

Ford Ranger

Η μόδα της εξατομίκευσης δεν περιορίζεται στα επιβατικά μοντέλα, αλλά επεκτείνεται και στα pickup, όπως το Ford Ranger, το οποίο διευρύνει τις σχετικές του επιλογές.

Όσλο

Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τις σκανδιναβικές χώρες βρίσκεται σε πολύ μεγαλύτερο επίπεδο σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου και ένα ακόμα σημάδι αυτού είναι μία νέα πρωτοβουλία του Όσλο.

Rimac C_Two

Η Rimac είναι μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών hypercars από την Κροατία η οποία εντυπωσίασε τους πάντες με το πρώτο μοντέλο που είχε παρουσιάσει το 2011 με την ονομασία Concept One.

Bentley Continental GT

Toν τίτλο του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής σκοπεύει να διεκδικήσει με την Continental GT η Bentley στην περίφημη διεθνής ορεινή ανάβαση «Πάικς Πίκ» του Κολοράντο, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 30 Ιουνίου. 

Skoda

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι το Kodiaq είναι το μεγαλύτερο SUV της Skoda, ωστόσο αναμένεται να το δούμε να μετατρέπεται σε pickup.

Νέα Ferrari P80/C

Κάθε μοντέλο που δημιουργείται στο Μαρανέλο, όπου βρίσκεται η έδρα της Ferrari, είναι ξεχωριστό, όμως η νέα P80/C είναι κυριολεκτικά μοναδική.