Στη δεύτερη ελεύθερη περίοδο δοκιμών επικράτησαν ιδιαίτερες συνθήκες οι οποίες αντικατοπτρίστηκαν και στην τελική κατάταξη.
Στο ξεκίνημα της διαδικασίας η πίστα είχε αρκετό νερό επειδή έβρεχε μέχρι λίγο πριν την έναρξη κάτι που οδήγησε τις ομάδες να επιλέξουν βρόχινα ελαστικά. Ωστόσο, σταδιακά η άσφαλτος στέγνωνε με αποτέλεσμα οι οδηγοί να επιλέξουν να μεταβούν στα ενδιάμεσα ελαστικά.
Αυτό οδήγησε σε ασυνήθιστα αποτελέσματα με περιπτώσεις όπως του Γκασλί ο οποίος πλασαρίστηκε στη δεύτερη θέση και των McLaren που βρέθηκαν στην 4η και 8η θέση.
Παρά το ιδιαίτερο των συνθηκών ο Χάμιλτον βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση ενώ στην τρίτη βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν. Πέμπτος κατετάγη ο Νίκο Χάλκενμπεργκ με τον Μπρέντον Χάρτλεϊ να ανεβαίνει μέχρι και την έκτη θέση.
Στην έβδομη βρέθηκε ο Μάρκους Έρικσον με τον Στοφέλ Φαντόρν να κατατάσσεται όγδοος. Οι Ferrari των Κίμι Ραϊκόνεν και Σεμπάστιαν Φέτελ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.