Είστε εδώ

F1

Formula 1,Σάινθ-Ρικιάρντο:Πάνε σε Ferrari και McLaren

του Σωτήριου Χάλλα

Μόλις δύο μέρες μετά την ανακοίνωση του Φέτελ ότι θα αποχωρήσει από την Ferrari στο τέλος του 2020, όταν ολοκληρώνεται το συμβόλαιό του, έγινε γνωστό ότι στη θέση του θα πάει ο Κάρλος Σάινθ και η κενή θέση που δημιουργείται στη McLaren θα καλυφτεί από τον Ρικιάρντο.

Από την πρώτη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε ότι Ferrari και Φέτελ δεν κατέληξαν σε συμφωνία, τα δύο φαβορί για team mates του Λεκλέρκ ήταν οι Σάινθ και Ρικιάρντο, όμως αποτελούσε κοινό μυστικό ότι ο Ισπανός είχε ξεκάθαρο προβάδισμα.

Εκείνο το οποίο δεν ήταν ιδιαίτερα ξεκάθαρο είναι αν στη McLaren θα πήγαινε ο Ρικιάρντο ή ο Φέτελ, με τη θέση να καταλήγει στον Αυστραλό, άλλωστε ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της βρετανικής ομάδας, είχε προσπαθήσει και το καλοκαίρι του 2018 να φέρει τον Ρικιάρντο στην ομάδα του αλλά τότε δεν τα είχε καταφέρει.

Από τη Ferrari και τον Κάρλος Σάινθ έγινε γνωστό ότι η διάρκεια του συμβολαίου που υπέγραψαν οι δύο πλευρές έχει διετή διάρκεια, δηλαδή αφορά τις χρονιές 2021 και 2022.

Όσον αφορά τον Ρικιάρντο και τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου του, το μόνο που έγινε γνωστό είναι ότι δεν αφορά μόνο ένα χρόνο, αλλά αλλά πρόκειται για τουλάχιστον δύο.

Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η εικόνα μέχρι στιγμής, η μοναδική κενή θέση διαθέσιμη για τον Φέτελ είναι στη Renault, αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς καθώς δεν έχει καν ξεκινήσει το πρωτάθλημα του 2020, κάτι που αναμένεται να γίνει το τριήμερο 3-5 Ιουλίου στην Αυστρία.

Ένα ενδιαφέρον γεγονός που θα θέλαμε να αναφέρουμε είναι ότι ο Σάινθ μέχρι στιγμής ακολουθεί ακριβώς την ίδια πορεία που είχε και ο συμπατριώτης του, Φερνάντο Αλόνσο. Ο Σάινθ έχει δηλώσει ότι από μικρή ηλικία ήταν μεγάλος οπαδός του Αλόνσο τον οποίο είχε ως πρότυπο και τελικά η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να πατήσει ακριβώς πάνω στα χνάρια του, όσον αφορά τις μεταγραφές του. Πιο αναλυτικά, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε από τη Minardi, πέρασε στη Renault, μετά στη McLaren και κατέληξε στη Ferrari (χωρίς να υπολογίσουμε το γεγονός ότι επέστρεψε στη Renault και στη McLaren για δεύτερη θητεία). Αντίστοιχα, ο Σάινθ ξεκίνησε από την Toro Rosso (η οποία αποτελεί συνέχεια της Minardi), μεταπήδησε στη Renault, κατόπιν πήγε στη Mclaren και μετά στη Ferrari.

Άραγε θα κατακτήσει ο νεαρός οδηγός δύο πρωταθλήματα όπως ο συμπατριώτης του ή όχι;

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.