Είστε εδώ

F1

Formula 1,Ferrari:Σκέφτηκαν, αλλά δεν έφτιαξαν το DAS

του Σωτήριου Χάλλα

Από τις 20 Φεβρουαρίου και μετά το θέμα για το οποίο συζητάνε όλοι στη Formula 1 είναι το DAS, το σύστημα που έφερε η Mercedes με το οποίο οι οδηγοί μπορούν να αλλάζουν εν κινήσει τη γωνία απόκλισης των μπροστινών τροχών.

Μετά το θαυμασμό που προκάλεσε το σύστημα, το μεγάλο ερώτημα που έπρεπε να απαντήσουν οι επικεφαλής των υπόλοιπων εννέα ομάδων ήταν αν θα αναπτύξουν το δικό τους DAS. Εντονότερη πίεση στο συγκεκριμένο θέμα ασκείται στη Ferrari, αφού είναι η βασική αντίπαλος της Mercedes και παράλληλα εκείνη με το μεγαλύτερο budget.

Μέχρι στιγμής οι Ιταλοί δεν έχουν απαντήσει οριστικά τι σκοπεύουν να πράξουν, όμως ο Μπινότο έκανε κάποιες δηλώσεις που δεν τις περιμέναμε.

Ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής είπε ότι για τη Scuderia το DAS δεν είναι κάτι άγνωστο. Συγκεκριμένα, είπε ότι στο παρελθόν η Scuderia είχε εξετάσει την πιθανότητα να αναπτύξει κάποιο αντίστοιχο σύστημα, όμως τότε είχε αποφασίσει να μην προχωρήσει. Βασική αιτία για αυτή την απόφαση ήταν ότι θεωρούσαν πως θα είναι παράνομο.

Επιπλέον, θεώρησαν ότι δε θα ταίριαζε με τις βασικές αρχές σχεδιασμού του μονοθεσίου, οπότε δε θα λειτουργούσε ικανοποιητικά και δε θα προσέφερε σημαντικό πλεονέκτημα.

Όσον αφορά την υλοποίηση της Mercedes, ο Μπινότο είπε ότι δε γνωρίζει αν το σύστημα είναι αποκλειστικά υδραυλικό ή αν έχει και ηλεκτρονικά στοιχεία, ενώ δεν μπορεί να είναι 100% σίγουρος για τη νομιμότητά του.

Σε κάθε περίπτωση ξέρει ότι ακόμα και αν η Ferrari αποφασίσει να φτιάξει κάτι αντίστοιχο θα χρειαστεί αρκετός καιρός, δεδομένου ότι πρόκειται για σύστημα που σχετίζεται με το βασικό σχεδιασμό του μονοθεσίου, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνει εκ νέου το ομολογκάρισμα, αλλά και οι δοκιμές πρόσκρουσης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.