Είστε εδώ

F1

Formula 1: Williams - Κουβαλάει ελπίδες η FW43

του Σωτήριου Χάλλα

Η Williams παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στη Formula 1 για το πρωτάθλημα του 2020, ελπίζοντας ότι η τελευταία χρονιά πριν από τις μεγάλες αλλαγές του 2021 θα είναι καλύτερη σε σχέση με το 2019 το οποίο αποδείχτηκε καταστροφικό.

Το 2019 είχε ξεκινήσει με τον χειρότερο τρόπο αφού η κατασκευή του μονοθεσίου είχε καθυστερήσει με αποτέλεσμα η ομάδα να χάσει τις πρώτες δυόμιση μέρες δοκιμών. Η απογοητευτική κατάσταση οδήγησε τον τεχνικό διευθυντή, Πάντι Λόου, να αποχωρήσει.

Μέσα στη χρονιά, οι Βρετανοί  πήραν με μεταγραφή τον Ντέιβιντ Γουόρνερ από τους “ταύρους” ως επικεφαλής σχεδίασης και τον Τζόναθαν Κάρτερ από τη Renault, ο οποίος τοποθετήθηκε ένα σκαλί πιο κάτω.

Ακόμα, σε σχέση με το 2019 αλλαγές υπάρχουν και στο οδηγικό δίδυμο αφού μπορεί ο Τζορτζ Ράσελ να παρέμεινε, όμως ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα έφυγε και στη θέση του ήρθε ο Καναδός Νίκολας Λάτιφι. Ο Καναδός κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην F2 το 2019, ενώ είναι γιος δισεκατομμυριούχου, το οποίο συνεπάγεται αυξημένη χρηματοδότηση για την ομάδα.

Η FW43 όπως ονομάζεται το νέο μονοθέσιο, έχει πολύ διαφορετικό livery, στο οποίο κυριαρχούν το λευκό, το μπλε και το κόκκινο. Ο βασικός χορηγός είναι και πάλι η εταιρεία ROKiT, ενώ οι κινητήρες συνεχίζουν να προμηθεύονται από τη Mercedes.

Μετά την παρουσίαση η Williams έβαλε το μονοθέσιο στην πίστα της Βαρκελώνης με τον Τζορτζ Ράσεκ πίσω από το τιμόνι, χρησιμοποιώντας τη μία από τις δύο ημέρες βιντεογράφησης που δικαιούται κατά τη διάρκεια του έτους.

Σχετικά άρθρα

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται.