Είστε εδώ

F1

Formula 1, Βαρκελώνη: Ο Μπότας στο πρώτο μέρος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι για το τρέχον έτος είναι νόμιμο και ότι οι αντίπαλες ομάδες που «ασχολούνται» με αυτό θα πρέπει να ξοδέψουν πολλά χρήματα για την εξέλιξη για μια μόνο χρονιά καθώς το 2021 που αλλάζουν οι κανονισμοί, αυτό απαγορεύεται.

Θα έχει μακρύ δρόμο όπως φαίνεται η υπόθεση DAS.

Πάντως κατά το πρώτο μέρος της 3ης και τελευταίας ημέρας των επίσημων δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης ο Μπότας ήταν ο ταχύτερος με τη Mercedeς, με τον Οκόν δεύτερο σε «άλλους» γύρους από πλευράς χρόνων. 

Πρόβλημα με τον κινητήρα της Ferrari αντιμετώπισε ο Φέτελ. Ο κινητήρας ήδη «πακεταρίστηκε» για το Μαρανέλο ενώ κατά τις απογευματινές ώρες θα τοποθετηθεί καινούργιος. Πάντως ο Φέτελ σημείωσε την υψηλότερη τελική με 329.1 χλμ. με δεύτερο τον Στρολ (Racing Point) με 320.3 χλμ./ώρα και τρίτο τον Τζιοβινάτσι (Alfa Romeo) με 317.1 χλμ./ώρα. 

Στον πίνακα οι χρόνοι και οι γύροι από τους οδηγούς πριν τη μεσημεριανή παύση.         

Σχετικά άρθρα

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.