Είστε εδώ

F1

Formula 1, Βαρκελώνη: Η Mercedes και όλοι οι άλλοι

του Σωτήριου Χάλλα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Μάλιστα, η επίδοση των ασημί βελών ήταν τόσο πολύ καλύτερη από των υπόλοιπων ομάδων, ώστε ο Οκόν που βρέθηκε στην τρίτη θέση απείχε 1.3 δευτερόλεπτα από τον πρώτο Μπότας και σχεδόν 0.6 δευτερόλεπτα από τον Χάμιλτον που ήταν δεύτερος.

Η απογευματινή περίοδος χαρακτηρίστηκε από δύο κόκκινες σημαίες. Το πρώτο ήταν η έξοδος του Μάγκνουσεν στη στροφή 7 εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού, με το μονοθέσιο να καταλήγει στον τοίχο. Με 2 ώρες και 30 λεπτά να απομένουν μέχρι το τέλος της διαδικασίας, οι μηχανικοί της Haas δεν προλάβαιναν να κάνουν την επιδιόρθωση, οπότε ο Δανός έκανε μόλις 4 γύρους, τους λιγότερους από όλους.

Το περιστατικό του Μάγκνουσεν οδήγησε σε κόκκινη σημαία μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο. Μετά από λίγο η δράση επανήλθε, όμως επρόκειτο να σταματήσει ξανά, επειδή το μονοθέσιο του Ρικιάρντο έχασε ισχύ και ακινητοποιήθηκε σε σημείο που εμπόδιζε.

Όσον αφορά τους ταχύτερους χρόνους του κάθε οδηγού, ο Στρολ έφερε τη Racing Point στην τέταρτη θέση, ο Κβίατ ήταν ο πέμπτος ταχύτερος και ο Τζιοβινάτσι ο έκτος, όμως ο Ιταλός έκανε τους περισσότερους γύρους από τον οποιονδήποτε. Συγκεκριμένα, γύρισε την πίστα 152 φορές.

Παρά το πρόβλημα με την ισχύ του κινητήρα, ο Ρικιάρντο κατάφερε να κάνει τον έβδομο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τους Φερστάπεν, Γκασλί και Άλμπον που έμειναν στις θέσεις 8,9 και 10.

Οι χειμερινές δοκιμές έχουν ακόμα τρεις μέρες οι οποίες θα είναι από τις 26 μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου και μετά τα μονοθέσια θα τα δούμε ξανά στη Μελβούρνη όπου θα γίνει το πρώτο Γκραν Πρι της χρονιάς, το τριήμερο 13 – 15 Μαρτίου.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.