Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Βάλτερι Μπότας: Λέει τι θα κάνει για να κερδίσει τον Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2019 ήταν μια περίεργη χρονιά για τον Μπότας, αφού στην αρχή και στο τέλος έδειξε να είναι οδηγός που μπορεί να διεκδικεί νίκες, όμως στο μέσο του πρωταθλήματος είχε πτώση στην απόδοσή του.

Αυτή η πτώση απόδοσης σε συνδυασμό με τα πολύ καλά αποτελέσματα του Χάμιλτον τον άφησαν στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μαζέψει 87 βαθμούς λιγότερους από τον team mate του.

Βέβαια, ακόμα και έτσι το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά του στη Formula 1, αφού κατάφερε να μαζέψει 326 βαθμούς και να κάνει 4 νίκες, ενώ ανέβηκε και 11 φορές στο βάθρο.

Ο ίδιος πριν από την έναρξη της σεζόν του 2019 έλεγε ότι έχει δουλέψει με τον εαυτό του, ώστε να μπορεί να αποδώσει καλύτερα και να είναι πιο κοντά στον Χάμιλτον. Μπορεί τελικά να μην τον κέρδισε, όμως σίγουρα εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος.

Πλέον, για το 2020 ο Μπότας λέει ότι ξέρει ποιο είναι το βασικό σημείο που πρέπει να βελτιώσει, προκειμένου να είναι ακόμα πιο κοντά στον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και αυτό είναι η σταθερότητα. Από εκεί και πέρα αναγνωρίζει ότι υπάρχουν και άλλα στοιχεία που χρήζουν βελτίωσης όπως το οδηγικό του στυλ και ο τρόπος που διαχειρίζεται τα ελαστικά, όμως εστιάζει κυρίως στο να είναι πιο σταθερός στην απόδοσή του το 2020.

Για αυτό το λόγο δήλωσε ότι εργάζεται όλο τον χειμώνα προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς η έλλειψη σταθερότητας του κόστισε μέσα στο 2019, είτε με κακά πλασαρίσματα στις κατατακτήριες, είτε με περιστατικά όπως στο Γκραν Πρι Γερμανίας όπου έχασε αρκετούς βαθμούς.

Μετά τα παραπάνω, λοιπόν, ο Μπότας λέει ότι το 2020 θα είναι ακόμα καλύτερος καθώς πλέον έχει βρει τον τρόπο να αντιμετωπίσει τον Χάμιλτον.

Άραγε θα τα καταφέρει ή θα περιοριστεί πάλι στο ρόλο του δεύτερου οδηγού;

Σχετικά άρθρα

WRC, πρόγραμμα 2020

Αρχικά το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2020 είχε ανακοινωθεί με 14 αγώνες, με την προσθήκη δύο νέων αγώνων σε Κένυα και Ιαπωνία.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Την «ακτινογραφία» της Cayenne Turbo S E-Hybrid αναλύει η Porsche, εξηγώντας μας όλες τις τεχνολογίες που ενσωματώνει και την κάνουν οδηγικά απολαυστική.

Volkswagen Golf

Τις τελευταίες μέρες έχουν πληθύνει οι διαρροές σχετικά με τις πιο γρήγορες εκδόσεις του Volkswagen Golf όγδοης γενιάς που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2019, με την τελευταία να μας δίνει την πιο σαφή εικόνα γύρω από την ιπποδύναμη της κάθε μίας.

Κίνα - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Κίνα θέλει να κάνει παρελθόν το πρόβλημα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς μπορεί να διαρκέσει αρκετές ώρες ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή, στρεφόμενη προς τη λύση της εναλλαγής των μπαταριών, διαδικασία η οποία θα διαρκεί μόλις λίγα λεπτά.

Subaru

Η λακωνική συνήθως στις δηλώσεις της Subaru προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων σχετικά με την πορεία και τους στόχους της για το μέλλον.

DS 3 Crossback 1.2 PureTech EAT8

Παρατηρώντας το DS 3 Crossback μας έρχεται στο νου η φράση του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι ότι «η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο».

WRC, Hyundai Motorsport

Σημαντικό ρόλο στην καθημερινή οδήγηση παίζει η σωστή ρύθμιση του καθίσματος, τόσο για την έδρα όσο και για την πλάτη. Πόσο μάλλον στους αγώνες.

Στο θέμα αυτό δεν αφήνεται τίποτα στην τύχη.

Hennessey Venom F5

Η Hennessey, μία αμερικανική εταιρεία που ασχολείται κυρίως με τη βελτίωση αυτοκινήτων, έχει βάλει στόχο να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής, με ένα μοντέλο που θα ονομάζει Venom F5.

Renault

Σύμφωνα με τους επίσημους πίνακες της Renault σε παγκόσμιο επίπεδο το 2019 πούλησε συνολικά  3.753.723 οχήματα.

Volkswagen

Στο Instagram και συγκεκριμένα από τον χρήστη με την ονομασία Wilcoblok έγινε μια δημοσίευση η οποία πιθανότατα μας δείχνει πώς θα είναι το πίσω μέρος του νέου Volkswagen Golf GTI.