Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Βάλτερι Μπότας: Λέει τι θα κάνει για να κερδίσει τον Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2019 ήταν μια περίεργη χρονιά για τον Μπότας, αφού στην αρχή και στο τέλος έδειξε να είναι οδηγός που μπορεί να διεκδικεί νίκες, όμως στο μέσο του πρωταθλήματος είχε πτώση στην απόδοσή του.

Αυτή η πτώση απόδοσης σε συνδυασμό με τα πολύ καλά αποτελέσματα του Χάμιλτον τον άφησαν στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μαζέψει 87 βαθμούς λιγότερους από τον team mate του.

Βέβαια, ακόμα και έτσι το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά του στη Formula 1, αφού κατάφερε να μαζέψει 326 βαθμούς και να κάνει 4 νίκες, ενώ ανέβηκε και 11 φορές στο βάθρο.

Ο ίδιος πριν από την έναρξη της σεζόν του 2019 έλεγε ότι έχει δουλέψει με τον εαυτό του, ώστε να μπορεί να αποδώσει καλύτερα και να είναι πιο κοντά στον Χάμιλτον. Μπορεί τελικά να μην τον κέρδισε, όμως σίγουρα εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος.

Πλέον, για το 2020 ο Μπότας λέει ότι ξέρει ποιο είναι το βασικό σημείο που πρέπει να βελτιώσει, προκειμένου να είναι ακόμα πιο κοντά στον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και αυτό είναι η σταθερότητα. Από εκεί και πέρα αναγνωρίζει ότι υπάρχουν και άλλα στοιχεία που χρήζουν βελτίωσης όπως το οδηγικό του στυλ και ο τρόπος που διαχειρίζεται τα ελαστικά, όμως εστιάζει κυρίως στο να είναι πιο σταθερός στην απόδοσή του το 2020.

Για αυτό το λόγο δήλωσε ότι εργάζεται όλο τον χειμώνα προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς η έλλειψη σταθερότητας του κόστισε μέσα στο 2019, είτε με κακά πλασαρίσματα στις κατατακτήριες, είτε με περιστατικά όπως στο Γκραν Πρι Γερμανίας όπου έχασε αρκετούς βαθμούς.

Μετά τα παραπάνω, λοιπόν, ο Μπότας λέει ότι το 2020 θα είναι ακόμα καλύτερος καθώς πλέον έχει βρει τον τρόπο να αντιμετωπίσει τον Χάμιλτον.

Άραγε θα τα καταφέρει ή θα περιοριστεί πάλι στο ρόλο του δεύτερου οδηγού;

Σχετικά άρθρα

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

Εδώ και πολύ καιρό ακούγεται έντονα ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 θα ξεκινήσει από την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιηθούν δύο αγώνες στην πίστα του Σπίλμπεργκ.

Η Hyundai και η Sony Pictures Entertainment υπέγραψαν συμφωνία, με την οποία οι Κορεάτες εξασφάλισαν ότι αυτοκίνητα με το σήμα τους θα εμφανιστούν σε πέντε ταινίες της ιαπωνικής εταιρείας, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και κάποιες που ανήκουν στο κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel.

Το 2013 η Bentley μπήκε σε ένα χώρο ιδιαίτερο και απόλυτα ξένο προς τις μέχρι τότε δραστηριότητές της, εκείνον της κατασκευής επίπλων, με τη σειρά προϊόντων που ονόμασε Home Line και η οποία ανανεώνεται κάθε χρόνο.

Ένα από τα διαχρονικά χαρακτηριστικά στις καμπίνες των Citroen είναι η φωτεινότητα τους, καθώς πάντα οι ακτίνες του ήλιου ήταν καλοδεχούμενες.

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.