Είστε εδώ

F1

Formula 1: Τότο Βολφ: Τι γίνεται με το Γκραν Πρι Κίνας;

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την ακύρωση του αγώνα της Formula E Που είχε προγραμματιστεί να γίνει στην Κίνα, λόγω του κορωνοϊού, παρόμοιο κίνδυνο αντιμετωπίζει και η Formula 1, όμως μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει κάποια οριστική απόφαση.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του livery, δηλαδή του συνδυασμού χρωμάτων που θα υπάρχει πάνω στο μονοθέσιο για το πρωτάθλημα του 2020, ερώτηση σχετικά με το θέμα δέχτηκε ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes και κάτοχος του 30% των μετοχών, Τότο Βολφ.

Ο Αυστριακός απάντησε ότι θα είναι κρίμα να ακυρωθεί το Γκραν Πρι καθώς τα τελευταία χρόνια οι Κινέζοι έχουν αγαπήσει τη Formula 1, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το 2019 τα εισιτήρια είχαν εξαντληθεί.

Βέβαια, αναγνώρισε ότι η ασφάλεια και η υγεία είναι πάνω από όλα, οπότε αν πρέπει να ακυρωθεί ο αγώνας φυσικά πρέπει να γίνει, όμως μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση.

Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι αμέσως μετά την εκδήλωση για την παρουσίαση του livery, επρόκειτο να μεταβεί στην πρεσβεία της Κίνας ώστε να δώσει βιομετρικά στοιχεία για να βγάλει την απαραίτητα βίζα.

Θα πρέπει να περιμένουμε ποια θα είναι η πορεία του ιού, με βάση την οποία η FIA θα λάβει τις ανάλογες αποφάσεις.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.