Είστε εδώ

F1

Formula 1, Τότο Βολφ: Mercedes ή Racing Point;

του Σωτήριου Χάλλα

Μπροστά στις εξελίξεις που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός οι ομάδες της Formula 1 έχουν συνεχείς τηλεδιασκέψεις, με την πιο σημαντική από αυτές να είναι εκείνη της 19ης Μαρτίου όμως ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της Mercedes, ήταν απών. Μπορεί να σημαίνει κάτι αυτό και αν ναι, τι;

Η εν λόγω τηλεδιάσκεψη ήταν πάρα πολύ σημαντική, αφού είχε προηγηθεί η απόφαση για αναβολή των αγώνων σε Ολλανδία και Μεξικό και η ακύρωση του Μονακό. Έτσι, οι ομάδες έπρεπε να αποφασίσουν πώς θα πορευτούν, δεδομένου ότι σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο η σεζόν θα ξεκινήσει στις 7 Ιουνίου στο Αζερμπαϊτζάν.

Από την τηλεδιάσκεψη βγήκαν δύο σοβαρές αποφάσεις. Η μία ήταν ότι παραχωρήθηκε στη liberty Media το δικαίωμα να τροποποιήσει το καλεντάρι κατά το δοκούν, ώστε να πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι αγώνες, χωρίς να χρειάζεται η έγκριση των ομάδων, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί.

Η δεύτερη και μεγαλύτερης βαρύτητας απόφαση ήταν ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς δε θα γίνουν το 2021, αλλά το 2022, με εξαίρεση το budget cap που θα εφαρμοστεί κανονικά. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής και δεδομένου ότι οι λιγότεροι αγώνες συνεπάγονται χαμηλότερα έσοδα, ειδικά για τις μικρότερες ομάδες, τα σασί του 2020 θα χρησιμοποιηθούν αυτούσια και το 2021, ώστε να πέσουν τα έξοδα.

Πρόκειται για ζητήματα κομβικής σημασίας για το άμεσο αλλά και πιο μακρινό μέλλον της Formula 1, οπότε η απουσία του Βολφ και η αντικατάστασή του από τον Τζέιμς Άλισον, δημιούργησε ψιθύρους.

Αυτό που άρχισε να ακούγεται είναι ότι πιθανόν ο Αυστριακός να έχει δεχτεί πρόταση από τον Λόρενς Στρολ ώστε να αναλάβει τη Racing Point, η οποία από την επόμενη χρονιά θα γίνει η εργοστασιακή συμμετοχή της Aston Martin στη Formula 1.

Αναφορές από το εξωτερικό θέλουν τους Στρολ και Βολφ να έκαναν μαζί το ταξίδι της επιστροφής από την Αυστραλία, αν και υπήρξε διάψευση από τη Mercedes σχετικά με το θέμα.

Όσον αφορά την απουσία του Βολφ από την τηλεδιάσκεψη, πρέπει να σημειώσουμε πως ούτε σε εκείνη της Δευτέρας 16 Μαρτίου είχε πάρει μέρος ο Αυστριακός, όπως και ο Στρολ, οι οποίοι αντικαταστάθηκαν από τους Τζέιμς Άλισον και Ότμαρ Ζαφνάουερ, αντίστοιχα.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Βολφ δεν είναι μόνο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, αλλά και συνιδιοκτήτης αφού του ανήκει το 30%.

Άραγε ψάχνει για μια νέα πρόκληση ο Αυστριακός ή θα παραμείνει στην κραταιά Mercedes;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα ορόσημο στην ιστορία της γιορτάζει η Volvo, καθώς φέτος συμπληρώνεται μια δεκαετία από τότε που την εξαγόρασε η κινέζικη Geely.

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.