Είστε εδώ

F1

Formula 1: Renault, παρουσίαση χωρίς το μονοθέσιο

του Σωτήριου Χάλλα

Με τις χειμερινές δοκιμές που θα γίνουν στη Βαρκελώνη, να πλησιάζουν, σταδιακά οι ομάδες παρουσιάζουν τα μονοθέσιά τους για το 2020, άλλες δίνοντας φωτογραφίες στη δημοσιότητα μέσω internet, άλλες με στατική παρουσίαση και άλλες με διοργάνωση εκδηλώσεων όπως η Ferrari.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και η Renault η οποία διοργάνωσε μία εκδήλωση στο εμβληματικό της κατάστημα στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι. Σε αυτή η γαλλική ομάδα παρουσίασε τους οδηγούς της Ντάνιελ Ρικιάρντο και Εστεμπάν Οκόν με τα χρώματα που θα φοράνε τη νέα χρονιά, ενώ το παρών έδωσαν και στελέχη της ομάδας όπως ο επικεφαλής για το σασί Πατ Φράι, ο επικεφαλής της ομάδας Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Αλαίν Προστ, ο εκτελεστικός διευθυντής Μάρτσιν Μπουντκόφσκι και ο επικεφαλής για την ανάπτυξη του κινητήρα Ρεμί Ταφίν.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι Γάλλοι ανακοίνωσαν ότι ο Κινέζος οδηγός Γκουάνιου Τζου, που αναδείχτηκε ως rookie της χρονιάς στη Formula 2, θα είναι για φέτος ο τρίτος οδηγός της ομάδας, ενώ μέχρι τώρα ήταν οδηγός εξέλιξης.

Η εκδήλωση στα Ηλύσια Πεδία είχε τα πάντα με μία εξαίρεση. Δεν υπήρχε πουθενά το μονοθέσιο του 2020. Αντ’ αυτού, παρουσιάστηκαν μερικές teaser φωτογραφίες οι οποίες δείχνουν κάποια τμήματα του μονοθεσίου. Παίρνοντας το λόγο ο Αμπιτεμπούλ, είπε ότι το μονοθέσιο είναι έτοιμο ώστε να μεταφερθεί, σε κομμάτια, στη Βαρκελώνη για την πραγματοποίηση των πρώτων χειμερινών δοκιμών.

Συνεχίζοντας ο Γάλλος ανέφερε ότι τις προηγούμενες χρονιές στην ανάλογη εκδήλωση παρουσίαζαν ένα αντίγραφο του μονοθεσίου τους, πρακτικά μια ρέπλικα, κάτι το οποίο όπως είπε δεν έχει κανένα νόημα, οπότε φέτος επέλεξαν να κάνουν την εκδήλωση χωρίς αυτό.

Θα πρέπει να περιμένουμε λοιπόν μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου ώστε να δούμε πώς θα είναι η R.S. 20.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.