Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πότε ξεκίνησαν οι συνομιλίες Ferrari - Σάινθ;

του Σωτήριου Χάλλα

Μόλις δύο μέρες μετά την ανακοίνωση του Φέτελ ότι θα αποχωρήσει από τη Ferrari όταν τελειώσει η σεζόν του 2020, η Scuderia έκανε γνωστό ότι στη θέση του θα τοποθετηθεί ο Κάρλος Σάινθ.

Παρ’ όλα αυτά, δεν πρέπει ούτε για μια στιγμή να θεωρήσουμε ότι οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Ισπανό και την ιταλική ομάδα είχαν τόσο μικρή διάρκεια. Κάθε μεταγραφή στη Formula 1 απαιτεί πολλές μέρες ή συνηθέστερα μήνες επικοινωνίας ανάμεσα σε οδηγό και ομάδα και το ίδιο συνέβη και σε αυτή την περίπτωση. Όμως πότε έγινε η πρώτη επαφή Ferrari - Σάινθ και ποια πλευρά έκανε την πρώτη κίνηση;

Σύμφωνα με τον 25χρονο πιλότο η πρώτη επαφή έγινε από το Μαρανέλο “τον χειμώνα του 2019 - 2020”.

Μετά από αυτό η πρώτη κίνηση του Σάινθ ήταν να πάει στον Ζακ Μπράουν, τον επικεφαλής της McLaren, προκειμένου να ζητήσει την άδειά του ώστε να προχωρήσει σε σοβαρές συνομιλίες. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούσε να ξέρει την αντίδραση του αμερικανού, όμως εκείνος του απάντησε αμέσως “κοίτα, είναι μεγάλη ευκαιρία, πήγαινε και μίλα μαζί τους ώστε να δεις περί τίνος πρόκειται”.

Από εκεί και πέρα η ιστορία είναι γνωστή. Οι προτάσεις που έκανε η Ferrari στον Φέτελ δεν τον άφησαν ικανοποιημένο με αποτέλεσμα να αποφασίσει να φύγει από το Μαρανέλο, έτσι οι συνομιλίες των δύο πλευρών που είχαν ξεκινήσει μήνες νωρίτερα, ολοκληρώθηκαν με την υπογραφή διετούς συμβολαίου.

Μαζί με τα παραπάνω ο Σάινθ είπε ότι έχει πολύ καλές σχέσεις με τον Λεκλέρκ και ότι είναι ο οδηγός με τον οποίο προτιμά να κουβεντιάζει όταν οι οδηγοί είναι συγκεντρωμένοι στο γκριντ, πριν μπουν στα μονοθέσιά τους.

Ο Ισπανός δήλωσε ότι αυτό το κάνει για δύο λόγους. Ο ένας είναι ότι του αρέσει πολύ η παρέα του Μονεγάσκου και ο δεύτερος ότι προτιμά να μιλάει με κάποιον που πιθανότατα δε θα βρεθεί κοντά κατά τη διάρκεια του αγώνα, ώστε αυτό να του δίνει κίνητρο να κινηθεί πιο γρήγορα.

Σχετικά άρθρα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει μέχρι το τέλος του 2020, να έχουν ρίξει τον μέσο όρο εκπομπών των αυτοκινήτων που πουλάνε σε τιμή μικρότερη ή ίση των 95 γρ./χλμ.

Άραγε πόσο κοντά ή μακριά βρίσκονται οι εταιρείες από αυτόν το στόχο;

Η ηλεκτροκίνηση «επί τάπητος»

Με 100 εκατ ευρώ και για 18 μήνες επιδοτεί  η κυβέρνηση την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπου.  Όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το όφελος ανά μονάδα, εάν συνδυαστεί με το οικολογικό μπόνους και τις σχετικές φοροαπαλλαγές, θα προσεγγίζει τα 10.000 ευρώ.

Παρατηρώντας μετά από 32 ολόκληρα χρόνια τη σχεδίαση του Citroen Activa σου είναι δύσκολο να πιστέψεις την ηλικία του.

Παρασκευή 5 Ιουνίου, Τεχνόπολη-Γκάζι. Ειναι η ημέρα που ο Πρωθυπουργός της Χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τα νέα μέτρα γύρω από την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο της Hyundai, ονόματι Prophecy, σας το έχουμε συστήσει, ωστόσο τώρα έχουμε στη διάθεση μας περισσότερες πληροφορίες για αυτό.

Επόμενο ήταν να ακυρωθεί και αυτός ο αγώνας τη στιγμή που ακυρώθηκαν όλες οι αγωνιστικές εκδηλώσεις για το 2020 στη Νέα Ζηλανδία .

Ο αγώνας στη Νέα Ζηλανδία φιγουράρισε στο φετινό καλεντάρι μετά από πολλά χρόνια απουσίας.

Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει γαλανός ουρανός και λαμπερός ήλιος, ένα συνδυασμό τον οποίο απολαμβάνεις απόλυτα οδηγώντας το Mazda MX-5 με ανοιχτή την οροφή.

Θέλοντας να κάνει το ευρύ κοινό να στραφεί ακόμα περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση, η γερμανική κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες οι οποίες αποτελούν κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου.

Στο απαιτητικό βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού (BTCC) με τον πολύ υψηλό ανταγωνισμό, η M-Sport θα είναι ο προμηθευτής κινητήρων από το 2022 με το 2021 να είναι μια φουλ χρονιά δοκιμών και εξέλιξης.

Από το κάθετο συγκρότημα της Peugeot Τζημόπουλος στην Κοζάνη παραδόθηκαν τα πρώτα ηλεκτροκίνητα Peugeot 208 στην Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας.