Είστε εδώ

F1

Formula 1: Ποιους επηρεάζει η αποχώρηση του Φέτελ;

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την ανακοίνωση της Ferrari ότι ο Φέτελ θα αποχωρήσει από την ομάδα στο τέλος του 2020, έχει ανοίξει ο ασκός του Αιόλου σχετικά με τους πιθανούς αντικαταστάτες αλλά και τις μεταγραφές που θα επηρεαστούν από αυτή την κίνηση του Γερμανού.

Έχουμε δει πολλές φορές στη Formula 1 η απόφαση ενός οδηγού σχετικά με το μέλλον του να δημιουργεί ένα ντόμινο εξελίξεων, με την περίπτωση του Φέτελ να μην αποτελεί εξαίρεση. Η αποχώρησή του από τη Scuderia συνεπάγεται ότι η θέση δίπλα στον Σαρλ Λεκλέρκ μένει άδεια, με τους επικρατέστερους υποψήφιους για την αντικατάστασή του να είναι ο Ρικιάρντο και ο Σάινθ, όμως και οι δικές τους μεταγραφές θα δημιουργήσουν κενές θέσεις, άρα νέα ερωτηματικά.

Η διαφορά με άλλες χρονιές, είναι ότι οι ομάδες δε θέλουν μέσα στα διάφορα ζητήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν αυτή την περίοδο, να υπάρχει και η αβεβαιότητα σχετικά με τους οδηγούς του 2021, οπότε οι όποιες εξελίξεις αναμένεται να είναι σύντομες.

Τα επικρατέστερα σενάρια σχετικά με το μέλλον των τριών οδηγών είναι δύο. Στο πρώτο ο Φέτελ πάει στη Renault, ο Ρικιάρντο στη McLaren και ο Σάινθ στη Ferrari, ενώ στο δεύτερο Φέτελ και Σάινθ αλλάζουν θέσεις μεταξύ τους, με τον Ρικιάρντο να παραμένει στο γαλλικό στρατόπεδο. Πάντως, ο συνήθως καλά πληροφορημένος Ιταλός blogger, Λίο Τουρίνι, αναφέρει ότι θα πραγματοποιηθεί το πρώτο.

Σε κάθε περίπτωση παρατηρούμε ότι κοινό σημείο και των δύο εναλλακτικών είναι ότι ο Σάινθ θα ντυθεί στα κόκκινα, επιλογή που δείχνει να είναι η πιο ρεαλιστική για τη Ferrari, δεδομένου ότι ο Ισπανός θεωρητικά θα ενεργήσει ως Νο 2 οδηγός αν του ζητηθεί, σε αντίθεση με τον Ρικιάρντο που θεωρητικά είναι πιο δύσκολο να συμφωνήσει σε κάτι τέτοιο.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.