Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πιθανή αναβολή των κανονισμών του 2021

του Σωτήριου Χάλλα

Αρκετά πιθανό θεωρείται το ενδεχόμενο οι αλλαγές που ήταν προγραμματισμένες να γίνουν το 2021, να καθυστερήσουν κατά ένα χρόνο, απόφαση η οποία αναμένεται να ληφθεί σήμερα, 19 Μαρτίου.

Την Τρίτη 17 Μαρτίου οι επικεφαλής των δέκα ομάδων της Formula 1 είχαν τηλεφωνική επικοινωνία, στην οποία συζήτησαν το ενδεχόμενο οι αλλαγές κανονισμών του 2021, να μεταφερθούν για το 2022.

Σε εκείνη την επικοινωνία εννέα ομάδες είχαν συμφωνήσει, με μοναδική εξαίρεση τη Ferrari η οποία είχε ζητήσει χρόνο να το σκεφτεί. Από τη στιγμή που έστω και μία ομάδα δεν είχε πει το ναι, δεν μπορούσε να υπάρξει απόφαση, αφού πρόκειται για θέμα στο οποίο απαιτείται πλήρης ομοφωνία. Επιπλέον, η Ferrari λόγω της ιστορικότητάς της έχει δικαίωμα να ασκήσει βέτο σχεδόν σε οποιαδήποτε απόφαση αφορά τη Formula 1.

Ωστόσο, φαίνεται ότι τελικά η πρόταση θα περάσει, αφού ο Μπινότο, επικεφαλής της Scuderia, είπε στο επίσημο site της Formula 1 ότι η ομάδα του θα υποστηρίξει τη μεταφορά των νέων κανονισμών στο 2022.

Οι λόγοι που οι ομάδες θέλουν κάτι τέτοιο είναι πολλοί. Ένας είναι ότι τα έσοδα της φετινής χρονιάς θα είναι μειωμένα λόγω της μη διεξαγωγής κάποιων αγώνων, όμως την ίδια στιγμή θα πρέπει να αναπτύσσουν μία εντελώς καινούρια γενιά μονοθεσίων, διαδικασία η οποία είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα. Άλλος λόγος είναι ότι τα μονοθέσια που ετοίμασαν για το 2020 δε θα τα εκμεταλλευτούν όσο μπορούν, καθώς θα συμμετάσχουν σε λιγότερους αγώνες, οπότε με την καθυστέρηση της αλλαγής κανονισμών επεκτείνουν το χρόνο ζωής τους.

Βέβαια, πρέπει να αναφέρουμε ότι κατά πάσα πιθανότητα η καθυστέρηση θα αφορά μόνο τους τεχνικούς κανονισμούς, ενώ το budget cap, δηλαδή το πλαφόν των 175 εκατομμυρίων δολαρίων στα έξοδα των ομάδων, θα επιβληθεί κανονικά.

Μένει να δούμε ποια θα είναι η επίσημη απόφαση που θα ανακοινώσουν οι ομάδες.

Σχετικά άρθρα

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.