Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Pirelli: 1.600 ελαστικά σε κάθε Γκραν Πρι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτήν την περίοδο λόγω της πανδημίας οι ομάδες της Formula 1 έχουν κατεβάσει ρολά καθώς όλοι βρίσκονται σε αναμονή για το πότε θα ξεκινήσει το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά και πως θα ολοκληρωθεί.

Όλα είναι στον αέρα καθώς μόνο εύκολο δεν είναι για να παρθούν αποφάσεις, καθώς βιώνουμε κάτι πρωτόγνωρο.

Με αναμμένες όμως μηχανές βρίσκεται η Pirelliγια τα ελαστικά που πρέπει να προμηθεύσει στις ομάδες.

Βάση των κανονισμών από τότε που θα αποφασιστούν οι συνθέσεις των ελαστικών για κάθε Γκραν Πρι, μεσολαβεί ένα διάστημα 8 εβδομάδων για αγώνες εντός Ευρώπης και 14 για αγώνες εκτός.

Σε κάθε Γκραν Πρι συνολικά ο κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του 13 σετ με τρείς διαφορετικές γόμες για στεγνές επιφάνειες, πλέον 4 σετ με την ενδιάμεση γόμα και 3 σετ για βρεγμένες συνθήκες. Συνολικά 80 ελαστικά για κάθε οδηγό, σε κάθε Γκραν Πρι, συνολικά 1.600 για όλους τους οδηγούς, που μεταφράζεται σε 35.000 ελαστικά σε ετήσια βάση συμπεριλαμβανομένων και των δοκιμών.

Μετά από κάθε Γκραν Πρι όλα τα ελαστικά ακολουθούν τον δρόμο της ανακύκλωσης και ταυτόχρονα η νέα παραγωγή, για το επόμενο Γκραν Πρι, ακολουθεί τις διαδικασίες αποστολής-παράδοσης

Όλα τα ελαστικά της Formula 1 κατασκευάζονται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Pirelli στην Τουρκία, που εγκαινιάστηκε πριν από 10 χρόνια, και από εκεί φεύγουν για τις πίστες του κόσμου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.