Είστε εδώ

F1

Formula 1: Mercedes: Συμφωνία - δήλωση παραμονής

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mercedes ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας με την εταιρεία χημικών INEOS, η διάρκεια της οποίας θα είναι πέντε χρόνια, κίνηση η οποία δείχνει ότι η πιθανότητα εξόδου της ομάδας από τη Formula 1 μετά το τέλος της σεζόν του 2020 είναι τελικά μικρή.

Η συμφωνία με την INEOS προστίθεται σε εκείνη που έγινε πριν από λίγες ημέρες με την εταιρεία κατασκευής επεξεργαστών, AMD, για την οποία δεν ανακοινώθηκε η χρονική της διάρκεια, όμως έγινε γνωστό ότι θα ισχύει για αρκετά χρόνια. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η AMD μέχρι τώρα τοποθετούσε τα σήματά της επάνω στο μονοθέσιο της Ferrari, οπότε θεωρείται μεγάλη επιτυχία της Mercedes.

Η γνωστοποίηση της συνεργασίας με την INEOS έγινε με την αποκάλυψη του livery της W11, δηλαδή της εμφάνισης που θα έχει το μονοθέσιο με το οποίο οι Γερμανοί θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα του 2020. Αυτό έγινε στο Royal Automobile Club του Λονδίνου (Βασιλική Αυτοκινητιστική Λέσχη).

Στα παραπάνω προστίθενται οι δηλώσεις του επικεφαλής της ομάδας και κατόχου του 30% των μετοχών, Τότο Βολφ, ο οποίος σε κάθε ευκαιρία διαψεύδει το ενδεχόμενο αποχώρησης. Βέβαια, ακόμα η Mercedes δεν έχει υπογράψει τη συμφωνία ομονοίας που ορίζει πώς θα λειτουργεί το άθλημα από το 2021, όμως ο Βολφ είπε ότι η ομάδα του βρίσκεται σε διαδικασία διαπραγματεύσεων τόσο με τη Formula 1, όσο και με τον κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων, ώστε να καταλήξουν σε μια συμφωνία που θα ικανοποιεί τη μάρκα με το αστέρι.

Αν και τα στοιχεία δείχνουν ότι τελικά η Mercedes θα συνεχίσει να αγωνίζεται και μετά το 2020 στη Formula 1, περιμένουμε το διοικητικό συμβούλιο της 14ης Φεβρουαρίου, στο οποίο μεταξύ άλλων θα αποφασιστεί οριστικά τι μέλλει γενέσθαι.

Τα διακριτικά της INEOS είναι τα κόκκινα σημεία πάνω στο μονοθέσιο, τα οποία εντοπίζονται στην κορυφή του καλύμματος του κινητήρα, ακριβώς πάνω από το κεφάλι του οδηγού και στα άκρα της εμπρός αεροτομής.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.