Είστε εδώ

F1

Formula 1, Mercedes: Πού πήγε η αξιοπιστία της;

του Σωτήριου Χάλλα

Το θέμα που συζητήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ήταν το DAS που παρουσίασε η Mercedes, όμως βασικότερο ζητούμενο από την απόδοση είναι η αξιοπιστία ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, τομέας στον οποίο οι Γερμανοί ίσως να αντιμετωπίσουν πρόβλημα.

Τα υβριδικά σύνολα που κινούν τα ασημένια βέλη αλλά και τα μονοθέσια των Racing Point και Williams είχαν τις περισσότερες βλάβες κατά τη διάρκεια των δοκιμών, με την πλειοψηφία αυτών να εμφανίζονται στα αυτοκίνητα του Sir Frank.

Στην υβριδική εποχή της Formula 1 που ξεκίνησε το 2014, εκτός από υψηλή απόδοση οι κινητήρες της Mercedes μας έχουν συνηθίσει και σε ακόμα υψηλότερη αξιοπιστία, έτσι το να βλέπουμε επαναλαμβανόμενες δυσλειτουργίες προκαλεί εντύπωση. Εκτός της Williams, από αυτά τα προβλήματα επηρεάστηκε και η εργοστασιακή ομάδα, καθώς το απόγευμα της πέμπτης μέρας ο Χάμιλτον πρόλαβε να κάνει μόλις 14 γύρους. Η αιτία σύμφωνα με τους Γερμανούς ήταν πρόβλημα στην πίεση λαδιού την οποία μόλις εντόπισε ο κινητήρας, απενεργοποιήθηκε ώστε να προστατευτεί.

Φέτος οι κανονισμοί γύρω από την καύση λαδιού έχουν γίνει ακόμα πιο αυστηροί. Τις προηγούμενες σεζόν στη Mercedes είχαν καταφέρει να βρουν τρόπο ώστε μαζί με τη βενζίνη να καίγεται και μια ποσότητα λαδιού προκειμένου να ανεβαίνει η ισχύς, μέθοδο που σταδιακά ακολούθησε και η Ferrari. Ωστόσο, η FIA συνεχώς μειώνει την ποσότητα λαδιού που μπορεί να καεί κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, οπότε υπάρχει η πιθανότητα αυτό να τους έχει δημιουργήσει πρόβλημα.

Θεωρούμε ότι ακόμα και αν αυτή τη στιγμή υπάρχει κάποιο ζήτημα αξιοπιστίας, στη Mercedes δε θα χρειαστούν πολύ καιρό για να το αντιμετωπίσουν, καθώς στο παρελθόν έχουν δείξει ότι έχουν αυτή την ικανότητα. Βέβαια στους αγώνες δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος.

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.