Είστε εδώ

F1

Formula 1: Mercedes: Μετά την απόσβεση, τι;

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα από τα δύο μεγαλύτερα θέματα συζήτησης τον τελευταίο καιρό στον κόσμο της Formula 1, είναι τι θα αποφασίσει η Mercedes σχετικά με τη συνέχιση ή την αποχώρηση της ομάδας που έχει στο άθλημα.

Πάνω σε αυτό, λοιπόν, εμφανίζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον μία δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της Daimler, Όλα Καλένιους. Ο Σουηδός δήλωσε πολύ πρόσφατα ότι η επένδυση που έχει κάνει η γερμανική εταιρεία από το 2010, όταν ξεκίνησε να διαθέτει εργοστασιακή ομάδα έχει ήδη αποσβεστεί, μέσω της αυξημένης προβολής. Φυσικά, ο βασικότερος παράγοντας για αυτή την προβολή είναι ότι οι Γερμανοί έχουν καταφέρει να κατακτήσουν το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών έξι συνεχόμενες φορές, κάνοντας νέο ρεκόρ στο άθλημα.

Οι δηλώσεις του Καλένιους έγιναν στο επίσημο περιοδικό της FIA, Auto, όμως αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η στιγμή που επέλεξε να τις κάνει, αφού μετά από λίγες ημέρες έχει προγραμματιστεί σύσκεψη του διοικητικού συμβουλίου (ο αρχικός προγραμματισμός ήταν για τις 12 Φεβρουαρίου όμως φαίνεται ότι μεταφέρεται για τις 14 του ίδιου μήνα). Σε αυτή, ένα από τα βασικότερα θέματα συζήτησης θα είναι αν η εργοστασιακή συμμετοχή της Mercedes θα συνεχίσει την πορεία της και μετά το 2020 ή αν το 2021 θα περιοριστεί στο ρόλο του προμηθευτή κινητήρων.

Η απόσβεση της επένδυσης ίσως να αποτελεί ένδειξη ότι η φετινή σεζόν θα είναι η τελευταία που θα δούμε τα ασημένια βέλη. Άλλωστε ο Καλένιους είναι γνωστό ότι δεν είναι ένθερμος υποστηρικτής της ιδέας συμμετοχής στη Formula 1, ειδικά από τη στιγμή που η εταιρεία έχει εμπλοκή και στη Formula E.

Επιπλέον, έχει ανακοινωθεί πρόγραμμα περικοπών που περιλαμβάνει την απόλυση 10.000 υπαλλήλων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενέργεια που δεν αποκλείεται το διοικητικό συμβούλιο να θεωρήσει ότι έρχεται σε αντίθεση με την F1 και τα μεγάλα ποσά που αυτή απαιτεί.

Σχετικά άρθρα

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.