Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Μαξ Φερστάπεν: Ο όρος που του επιτρέπει να "σπάσει" το συμβόλαιο

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μαξ Φερστάπεν υπέγραψε πρόσφατα νέο συμβόλαιο το οποίο τον δεσμεύει να παραμείνει στην ομάδα μέχρι το 2023, όμως υπάρχει ένα “παραθυράκι”, δηλαδή ένας όρος που αν ικανοποιηθεί θα μπορεί να φύγει χωρίς καμία επίπτωση.

Αυτό το “παραθυράκι” είναι ένας όρος ο οποίος λέει ότι αν η Honda φύγει από τη Formula 1, τότε ο Ολλανδός οδηγός θα είναι ελεύθερος να πάει σε όποια ομάδα θέλει.

Οι Ιάπωνες έχουν υπογράψει συμβόλαιο το οποίο λέει ότι η εμπλοκή τους θα είναι μέχρι και τη σεζόν του 2021, όμως τι θα κάνει η Honda από εκεί και μετά δεν το γνωρίζει κανένας.

Ο Χέλμουτ Μάρκο, αναγνώρισε ότι υπάρχει αυτός ο όρος, όμως θεωρεί ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, ενώ προσέθεσε ότι το συμβόλαιο του Φερστάπεν προσφέρει σταθερότητα στο εσωτερικό της ομάδας.

Τέλος, ο Μάρκο ανέφερε ότι αν η Honda φύγει από το άθλημα θα είναι σοβαρό πλήγμα για τους “ταύρους”, καθώς είπε ότι χρειάζονται ισχυρό κινητήρα προκειμένου να έχουν ανταγωνιστικό μονοθέσιο ώστε να καταφέρουν να κρατήσουν τον Φερστάπεν στην ομάδα.

Κλείνοντας, ο Μάρκο δήλωσε ότι στόχος της ομάδας είναι να κάνει τον οδηγό της, τον νεότερο πρωταθλητή στην ιστορία της Formula 1.

Άραγε θα επιτευχθεί ο στόχος ή θα φύγει μετά το 2021 η Honda και μαζί της θα ψάξει για μεταγραφή και ο Φερστάπεν; Το αργότερο σε δύο χρόνια θα ξέρουμε.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.