Είστε εδώ

F1

Formula 1: "Χωρίζουν" Ferrari - Φέτελ. Τι προηγήθηκε;

του Σωτήριου Χάλλα

Με το συμβόλαιο του Σεμπάστιαν Φέτελ στη Ferrari να ολοκληρώνεται με τη λήξη της σεζόν του 2020, οι δύο πλευρές είχαν ήδη ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις ώστε να καταλήξουν σε ένα νέο συμβόλαιο, όμως οι συζητήσεις δεν ευοδώθηκαν σύμφωνα με γερμανικά μέσα, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να εγκαταλείψει το Μαρανέλο μετά από έξι σεζόν.

Ιταλικά δημοσιεύματα ανέφεραν εδώ και καιρό πληροφορίες για τις συζητήσεις ανάμεσα στη Scuderia και τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Σύμφωνα με αυτές η πρώτη προσφορά που δέχτηκε ο Φέτελ ήταν για συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας, το οποίο προέβλεπε σημαντικά μειωμένες αποδοχές. Από τα (εκτιμώμενα) 30 εκατομμύρια δολάρια/έτος, πλέον θα έπεφτε στα 12, ακριβώς όσα αναγράφονται και στο συμβόλαιο του νεαρού team mate του, Σαρλ Λεκλέρκ. Οι Ιταλοί ανέφεραν στη συνέχεια ότι ο Φέτελ δε συμφώνησε, με βασικό του πρόβλημα να είναι η διάρκεια του συμβολαίου. Τα ιταλικά μέσα συνέχισαν τις αναφορές, λέγοντας ότι η Ferrari έκανε δεύτερη πρόταση με χρονική διάρκεια δύο ετών, χωρίς να αλλάξει κάτι άλλο.

Λίγες μέρες αργότερα, παίρνοντας τη σκυτάλη από τους Ιταλούς, τα γερμανικά μέσα γράφουν ότι τελικά το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα φοράει την κόκκινη στολή. Τα παραπάνω επιβεβαιώθηκαν επίσημα από την ιταλική ομάδα, με τον Γερμανό να αναφέρει στο πλαίσιο της ανακοίνωσης ότι το οικονομικό σκέλος δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην απόφασή του.

Πλέον υπάρχουν δύο μεγάλα ερωτηματικά. Το ένα είναι πού θα συνεχίσει την καριέρα του ο Φέτελ και το δεύτερο, ποιον θα πάρει η Ferrari στη θέση του. Με τον Λεκλέρκ να θεωρείται το αστέρι της ομάδας για τα επόμενα χρόνια, το πιθανότερο είναι ότι θα θελήσουν κάποιον οδηγό που θα έχει υποστηρικτικό ρόλο. Οι επικρατέστεροι υποψήφιοι είναι οι Ρικιάρντο και Σάινθ, όμως και οι δύο είναι πιλότοι “διψασμένοι” για διάκριση, ειδικά ο Αυστραλός, οπότε αν η Scuderia καταλήξει σε κάποιον από τους δύο, ίσως δυσκολευτεί στη διαχείρισή τους.

Σχετικά άρθρα

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ