Είστε εδώ

F1

Formula 1: Χειμερινές δοκιμές-Πρωτιά για Racing Point

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Σέρχιο Πέρεθ ήταν αυτός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο, στο πρωινό σκέλος της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, επαναλαμβάνοντας την καλή επίδοση που έκανε την πρώτη μέρα, όταν είχε βρεθεί στη δεύτερη θέση μόλις 0.062 δευτερόλεπτα από τον Μπότας.

Ο δεύτερος ταχύτερος οδηγός ήταν ο Ρικιάρντο ο οποίος όπως και την Τετάρτη, πέρασε αρκετό χρόνο μέσα στο γκαράζ, με αποτέλεσμα να κάνει μόλις 41 γύρους, τους λιγότερους από όλους.

Πίσω του ο Άλμπον, στην πρώτη φορά που συμμετέχει σε χειμερινές δοκιμές με τους “ταύρους”, ο οποίος ακολουθήθηκε από τον Πιερ Γκασλί της αδελφής ομάδας, AlphaTauri.

Ο Τζορτζ Ράσελ εντυπωσίασε με τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο, αλλά και με το γεγονός ότι για δεύτερη μέρα η ομάδα δείχνει ότι δεν έχει καμία σχέση με το ξεκίνημα του 2019, αφού “γράφει” συνεχώς πολλούς γύρους.

Οι Λεκλέρκ και Χάμιλτον έκαναν χαμηλή πτήση μένοντας στις θέσεις 6 και 7, αντίστοιχα, θέλοντας προφανώς να δοκιμάσουν διάφορες παραμέτρους των μονοθεσίων τους, παρά να κυνηγήσουν ταχύτερους γύρους. Γκροζάν, Ραϊκόνεν και Νόρις έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Στο απογευματινό σκέλος είναι προγραμματισμένο να οδηγήσει ο Φέτελ για τη Ferrari, κάνοντας τα πρώτα του χιλιόμετρα με το φετινό μονοθέσιο, αφού ήταν να οδηγήσει την Τετάρτη όμως ένιωσε αδιαθεσία.

Σχετικά άρθρα

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.