Είστε εδώ

F1

Formula 1: Χειμερινές δοκιμές (2η μέρα) - Εκπλήξεις

του Σωτήριου Χάλλα

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.

Αρχικά να πούμε ότι ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος έκανε πιο γρήγορο χρόνο από εκείνον του Πέρεθ που ήταν ο πιο γρήγορος στο πρωινό σκέλος, βάζοντας μάλιστα τα ελαστικά C1, δηλαδή την πιο σκληρή γόμα της Pirelli.

Ο Ραϊκόνεν ήταν και ο πρώτος που έφερε κόκκινη σημαία στη διαδικασία, όταν περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος της η C39 ακινητοποιήθηκε στην ανηφόρα πριν τη στροφή 9.

Ωστόσο, η πρώτη βλάβη είχε έρθει πιο πριν στη Mercedes, ομάδα που έχει πολύ καλά στατιστικά σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία. Συγκεκριμένα, ο Μπότας αναγκάστηκε να σταματήσει έπειτα από 77 γύρους, λόγω ηλεκτρολογικού προβλήματος.

Πίσω από τον Ραϊκόνεν που έκανε χρόνο 1:17.091 ο Πέρεθ είχε κάνει 1:17.347. Στο ίδιο δευτερόλεπτο βρέθηκαν και οι Ρικιάρντο και Άλμπον. Ο Γκασλί ακολούθησε στην πέμπτη θέση με τον Φέτελ να μένει έκτος στην πρώτη περίοδο που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της SF1000. Ο Ράσελ συνέχισε τις ενθαρρυντικές εμφανίσεις της Williams πετυχαίνοντας τον έβδομο ταχύτερο χρόνο. Λεκλέρκ, Χάμιλτον και Νόρις έκλεισαν τη δεκάδα των 10 ταχύτερων.

Παρατηρούμε ότι όλες οι ομάδες εστιάζουν στην κάλυψη πολλών χιλιομέτρων και όχι στην επίτευξη γρήγορων γύρων. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για τις μεγαλύτερες ομάδες, αφού ακόμα και η Ferrari που το 2019 κυνηγούσε το χρονόμετρο, φέτος δεν τη βλέπουμε ψηλά στους χρόνους. Σίγουρα, βασική αιτία είναι ότι φέτος οι μέρες δοκιμών έχουν μειωθεί σε έξι, από οχτώ που ήταν μέχρι πέρυσι.

Σχετικά άρθρα

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.