Είστε εδώ

F1

Formula 1: Haas-Θέλει να ξεχάσει το 2019

του Σωτήριου Χάλλα

Στο pit lαne της πίστας της Βαρκελώνης, όπου ξεκινούν σήμερα, 19 Φεβρουαρίου, οι χειμερινές δοκιμές η Haas παρουσίασε επίσημα το μονοθέσιό της για το 2020 με ονομασία VF-20.

Λίγες μέρες νωρίτερα είχαν δει το φως της δημοσιότητας φωτογραφίες του μονοθεσίου, αλλά η ομάδα δεν είχε κάνει κάποια εκδήλωση ώστε να το παρουσιάσει.

Το livery στη VF-20 θυμίζει έντονα τις πρώτες χρονιές της ομάδας, αφού αποτελεί συνδυασμό μαύρου, κόκκινου και γκρι χρώματος, αφήνοντας πίσω το συνδυασμό μαύρου και χρυσού που είχε υιοθετηθεί λόγω της συνεργασίας με τη Rich Energy.

Η VF-20 είναι το πέμπτο μονοθέσιο της Haas, καθώς η ομάδα συμμετείχε για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2016.

Παρά το γεγονός ότι η παρουσίαση έγινε τώρα, η πρώτη φορά που το αυτοκίνητο μπήκε στην πίστα ήταν στις 17 Φεβρουαρίου, όταν η ομάδα χρησιμοποίησε το δικαίωμα που έχει να κάνει δύο βιντεογραφήσεις ανά έτος, στις οποίες χρησιμοποιούνται ειδικά ελαστικά και δεν μπορούν να καλυφτούν πάνω από 100 χλμ.

Όσον αφορά το οδηγικό δίδυμο, θα παραμείνει για τέταρτη συνεχή χρονιά το ίδιο, με τους Ρομέν Γκροζάν και Κέβιν Μάγκνουσεν να μοιράζονται τα γκαράζ της ομάδας.

Το 2019 ήταν μία κακή χρονιά για τη Haas, κατά την οποία είχε καλή παρουσία στις κατατακτήριες δοκιμές, όμως εμφανιζόταν ιδιαίτερα αδύναμη στον αγώνα. Έτσι, μάζεψε μόλις 28 βαθμούς και έπεσε στην ένατη θέση των κατασκευαστών, σημειώνοντας αρνητικό ρεκόρ και στις δύο κατηγορίες. Η προηγούμενη χειρότερη χρονιά της ήταν το 2016, όταν συγκέντρωσε 29 βαθμούς και κατέκτησε την όγδοη θέση. Αντίθετα, το 2018 ήταν η καλύτερη αφού έφτασε μέχρι την πέμπτη θέση με 93 βαθμούς.

Οι Αμερικανοί ελπίζουν ότι το 2020 θα μπορέσουν να ανέβουν εκ νέου στην κατάταξη.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.