Είστε εδώ

F1

Formula 1-Γκραν Πρι Σουζούκα : Βαρύς ο πέλεκυς για τον Λεκλέρκ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι αγωνοδίκες του Γκραν Πρι Ιαπωνίας, «στόλισαν» πολύ καλά τον Λεκλέρκ για τα γεγονότα στην πίστα της Σουζούκα.

Κάνοντας άσχημη εκκίνηση το νεαρό της Ferrari δεν τον προσπέρασε μόνο ο Μπότας, αλλά και ο Φερστάπεν.

Φτάνοντας στη στροφή «2» -δεξιά-με τον Φερστάπεν να είναι στην εξωτερική μεριά της στροφής, σχεδόν μισό μήκος του αυτοκινήτου πιο μπροστά από τον Λεκλέρκ, ο οδηγός της Ferrari «αντιμετωπίζοντας» κάποια υποστροφή, «ανοίγει» τη γραμμή του. Παρά το γεγονός ότι ο Φερστάπεν είχε αφήσει πολύ χώρο, δεν αποφεύγεται η επαφή, ο Ολλανδός της R.B. Aston Martin καταλήγει σε μισό τετ-α-κε εκτός πίστας (για να εγκαταλείψει μετά από μερικούς γύρους) και ο Μονεγάσκος της Ferrari με στραβωμένο ρύγχος.

Οι αγωνοδίκες ενημερώνουν ότι η ποινή για τον Λεκλέρκ είναι 5 δευτ. και 2 βαθμούς στην “super license”.

Επιπλέον έρχεται και νέα ποινή 10 δευτ. γιατί μετά την επαφή με τον Φερστάπεν ο Λεκλέρκ δεν πήγε στα pits για αλλαγή του ρύγχους της Ferrari.

Όμως ο πέλεκυς έπεσε και για τη Ferrari. 25.000 ευρώ πρόστιμο γιατί δεν ειδοποίησαν τον Λεκλέρκ να μπει στα pits για αλλαγή του μπροστινού μέρους. Όμως παρά τις ποινές ο Λεκλέρκ έχασε μια μόνη θέση. Από έκτος, «έπεσε» έβδομος με «τυχερό» τον Ρικιάρντο, που βρισκόταν πίσω του, 5,7 δευτ. ενώ από τον Γκασλί η διαφορά ήταν 18 δευτ.

Σχετικά άρθρα

Νέο Opel Corsa

Στο Σπλιτ της Κροατίας ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa.

Μάλιστα οι δημοσιογράφοι του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού AutoBest ήταν οι πρώτοι που οδήγησαν το νέο μικρό γερμανικό μοντέλο.

Porsche 911 Speedster

Η ομορφιά που έχει κάθε Porsche είναι διαχρονική, όμως η πορεία της ανθρώπινης ζωής στο πέρασμα των χρόνων είναι αυτή που απασχόλησε την 911 Speedster στο ταξίδι που πραγματοποίησε στη Σαρδηνία.

EuroNCAP

To 2019 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην προώθηση μιας είδησης και για το λόγο αυτό εμείς εδώ στο motori ασχολούμαστε ενεργά με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Stephan Papadakis

Ένας από τους βασικότερους λόγους που οι παλαιότερες γενιές των Supra έχτισαν ένα “μύθο” γύρω τους, ήταν το γεγονός ότι είχαν κινητήρες φιλικούς προς τη βελτίωση, δηλαδή ακόμα και με μικρές αλλαγές μπορούσες να δεις αύξηση στην ισχύ, ενώ με πολλές αλλαγές, οι διαθέσιμοι ίπποι ανέβαιναν κατά πολύ.

Cupra Αteca

Πριν από ένα μήνα περίπου η Cupra μας είχε εντυπωσιάσει, καθώς είχε καταφέρει να μεταφέρει το σπορ DNA της στον παριζιάνικο ουρανό.

Maserati

Μετά την πρόσφατη διακοπή παραγωγής των GranTurismo και GranCbrio, η Maserati έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο βίντεο, μέσα από το οποίο μας προετοιμάζει για την παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου που θα γίνει στη Μόντενα τον Μάιο του 2020.

Hyundai

Το ενδιαφέρον μας αναμένεται να τραβήξει η Hyundai στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες (18-21 Νοεμβρίου), καθώς εκεί θα παρουσιάσει ένα νέο SUV σε πρωτότυπη μορφή.

WRC-Εσαπέκα Λάπι

Με την έξοδο της Citroen Racing από την παγκόσμια σκηνή των ράλι, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Λάπι θα οδηγεί το 2020 για τη Ford M-Sport. Όμως η Ford δεν έχει προϋπολογισμό για αγώνες αλλά μόνο για τεχνολογίες (ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ).

Οπότε αναμένουμε εξελίξεις επί του θέματος.

WRC 2020-Citroen Racing

Έσκασε η πρώτη βόμβα και η ομάδα της Citroen Racing αποχωρεί το 2020 από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ίσως αυτή η ξαφνική αυτή επιλογή έχει να κάνει με την επιστροφή της Peugeot στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2022.

Aspark Owl

Η ιαπωνική Aspark παρουσίασε ένα “τέρας” ισχύος με την ονομασία Owl, το οποίο σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία έχει την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο και μία από τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες.