Είστε εδώ

F1

Formula 1-Γκραν Πρι Σουζούκα : Βαρύς ο πέλεκυς για τον Λεκλέρκ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι αγωνοδίκες του Γκραν Πρι Ιαπωνίας, «στόλισαν» πολύ καλά τον Λεκλέρκ για τα γεγονότα στην πίστα της Σουζούκα.

Κάνοντας άσχημη εκκίνηση το νεαρό της Ferrari δεν τον προσπέρασε μόνο ο Μπότας, αλλά και ο Φερστάπεν.

Φτάνοντας στη στροφή «2» -δεξιά-με τον Φερστάπεν να είναι στην εξωτερική μεριά της στροφής, σχεδόν μισό μήκος του αυτοκινήτου πιο μπροστά από τον Λεκλέρκ, ο οδηγός της Ferrari «αντιμετωπίζοντας» κάποια υποστροφή, «ανοίγει» τη γραμμή του. Παρά το γεγονός ότι ο Φερστάπεν είχε αφήσει πολύ χώρο, δεν αποφεύγεται η επαφή, ο Ολλανδός της R.B. Aston Martin καταλήγει σε μισό τετ-α-κε εκτός πίστας (για να εγκαταλείψει μετά από μερικούς γύρους) και ο Μονεγάσκος της Ferrari με στραβωμένο ρύγχος.

Οι αγωνοδίκες ενημερώνουν ότι η ποινή για τον Λεκλέρκ είναι 5 δευτ. και 2 βαθμούς στην “super license”.

Επιπλέον έρχεται και νέα ποινή 10 δευτ. γιατί μετά την επαφή με τον Φερστάπεν ο Λεκλέρκ δεν πήγε στα pits για αλλαγή του ρύγχους της Ferrari.

Όμως ο πέλεκυς έπεσε και για τη Ferrari. 25.000 ευρώ πρόστιμο γιατί δεν ειδοποίησαν τον Λεκλέρκ να μπει στα pits για αλλαγή του μπροστινού μέρους. Όμως παρά τις ποινές ο Λεκλέρκ έχασε μια μόνη θέση. Από έκτος, «έπεσε» έβδομος με «τυχερό» τον Ρικιάρντο, που βρισκόταν πίσω του, 5,7 δευτ. ενώ από τον Γκασλί η διαφορά ήταν 18 δευτ.

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.