Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι σε εικονικές πίστες

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί λόγω του κορωνοϊού οι πρώτοι εφτά αγώνες να έχουν αναβληθεί ή ακυρωθεί, όμως η Formula1 δε θέλει να αφήσει τους φίλους της χωρίς καθόλου δράση, γι’ αυτό μέχρι το τέλος Μαΐου “μετακομίζει” στον ψηφιακό κόσμο.

Από την Κυριακή 22 Μαρτίου θα ξεκινήσει η επίσημη διεξαγωγή online αγώνων, στους οποίους γίνονται προσπάθειες να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι από τους οδηγούς που αγωνίζονται στο πραγματικό πρωτάθλημα.

Το παιχνίδι που θα χρησιμοποιηθεί είναι το F1 2019 της εταιρείας Codemasters, δηλαδή το επίσημο παιχνίδι της Formula 1. Οι οδηγοί που θα συμμετάσχουν θα το κάνουν από το σπίτι τους και δε θα συγκεντρωθούν σε έναν χώρο, τηρώντας τα μέτρα περιορισμού και υλοποιώντας το “Μένουμε Σπίτι”.

Οι διοργανωτές έχουν επικοινωνία με τις ομάδες ώστε να καταφέρουν να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων οδηγών. Προς το παρόν, αυτοί που έχουν επιβεβαιώσει ότι ΔΕ θα συμμετάσχουν είναι οι Γκασλί και Κβίατ από την AlphaTauri, Γκροζάν και Μάγκνουσεν από τη Haas, Πέρες και Στρολ από τη Racing Point.

Ξεκινώντας με το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν οι εικονικοί αγώνες θα ακολουθούν το πρόγραμμα που υπήρχε μέχρι πριν τον κορωνοϊό, με εξαίρεση τις πίστες στο Βιετνάμ και την Ολλανδία. Επειδή οι δύο χώρες δεν είχαν αγώνα την προηγούμενη σεζόν, δεν υπάρχουν ως επιλογή στο παιχνίδι, όμως θα αντικατασταθούν από άλλες πίστες. Μια ακόμα διαφορά σε σχέση με την πραγματικότητα είναι ότι η AlphaTauri λέγεται ακόμα Toro Rosso, καθώς οι ονομασίες είναι εκείνες του 2019.

Εκτός από τους οδηγούς που βλέπουμε στους αγώνες της Formula 1, το εικονικό grid θα συμπληρωθεί από αναπληρωματικούς οδηγούς αλλά και διασημότητες από άλλους χώρους. Τέλος ανάμεσα στους συμμετέχοντες θα είναι και αναγνωρισμένοι επαγγελματίες παίκτες των ESports.

Φυσικά αυτοί οι αγώνες δε θα έχουν καμία βαθμολογική αξία για το πραγματικό Πρωτάθλημα και γίνονται αποκλειστικά προς τέρψιν του κοινού. Μάλιστα, προκειμένου να βοηθηθούν και οι λιγότερο μυημένοι στα  ESports, η δυσκολία θα είναι ελαφρώς μειωμένη. Δηλαδή δε θα επιτρέπεται η αλλαγή στο set-up του μονοθεσίου, η πρόκληση ζημιάς θα είναι λιγότερη από όση στην πραγματικότητα και θα επιτρέπεται προαιρετικά η χρήση βοηθημάτων όπως το traction control και το ABS.

Ο κάθε αγώνας αναμένεται να έχει συνολική διάρκεια μιάμιση ώρα. Σε αυτή θα υπάρχει περίοδος κατατακτήριων ώστε να καθοριστεί η σειρά εκκίνησης, ενώ ο αγώνας αυτός καθ’ αυτός θα έχει τους μισούς γύρους από τον πραγματικό. Στην περίπτωση του Μπαχρέιν θα έχει 28.

Αυτό το ιδιότυπο “ψηφιακό πρωτάθλημα” προβλέπεται να γίνει μέχρι το τέλος Μαΐου, εκτός και αν οι αναβολές λόγω του κορωνοϊού συνεχίσουν.

Τα ESports τα τελευταία χρόνια γνωρίζουν μεγάλη άνθιση και τώρα λόγω του κορωνοϊού, θα έχει τη δυνατότητα να εξοικειωθεί μαζί τους ακόμα μεγαλύτερη μερίδα του κοινού.

Σχετικά άρθρα

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.

Η καμπίνα του Volkswagen Atlas Cross Sport (το Atlas με coupe γραμμή οροφής και μικρότερο μήκος) μπορεί να μετατραπεί σε συναυλιακό χώρο με τον οδηγό και τους επιβάτες του να απολαμβάνουν «κρυστάλλινους» ήχους.

Μια ανείπωτη τραγωδία βιώνει η πατρίδα της Ferrari, καθώς η λίστα με τα θύματα του κορωνοϊού στην Ιταλία μοιάζει δυστυχώς ατελείωτη.