Είστε εδώ

F1

Formula 1, Γκραν Πρι Ολλανδίας : Οι εργασίες στο φουλ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο Νίκι Λάουντα με McLaren ήταν αυτός που αντίκρυσε πρώτος την καρό σημαία στο Ολλανδικό Γκραν Πρι το 1985, στην πίστα του Ζάντβορντ. Αυτό ήταν και το τελευταίο Γκραν Πρι με τα μονοθέσια της Formula 1 που διεξήχθη στην Ολλανδία. 35 χρόνια μετά το Ολλανδικό Γκραν Πρι επανέρχεται και σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει παίξει και η παρουσία του Μαχ Φερστάπεν. 

«Στρατιές» ολόκληρες φορώντας μάλιστα πορτοκαλί t-Shirt (το πορτοκαλί το εθνικό χρώμα της Ολλανδίας) μετακινούνται από πίστα σε πίστα για να παρακολουθήσουν τον νεαρό Ολλανδό να μάχεται κόντρα στα χρονόμετρα δίνοντας σκληρές μάχες με τους άλλους οδηγούς, Χάμιλτον, Φέτελ, Ραϊκόνεν, Μπότας, Σάινθ, τη μοναδική αυτή «παρέα» των 20.

Το Ζάντβορντ λοιπόν έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο εργοτάξιο με τα χωματουργικά μηχανήματα να δουλεύουν νυχθημερόν καθώς τα έργα προχωρούν με τάχιστο ρυθμό.

Όλα τα έργα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί στην ημερομηνία που έχει δώσει η FIA στην οργάνωση , καθώς στις 3 Μαΐου, η Ολλανδία θα φιλοξενήσει τον 5ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, μετά την πρεμιέρα στην Αυστραλία και στους αγώνες που ακολουθούν σε Μπαχρέιν, Βιετνάμ(πρώτη φορά στο καλεντάρι της Formula 1), Κίνα (για να δούμε πως θα πάει το θέμα του κορονοϊού που ξεκίνησε από την Κίνα και ξαπλώνεται παντού).

Μια σειρά από χαρακτηριστικές φωτογραφίες μας δείχνουν το πώς το ιστορικό Ζάντβορντ έρχεται στο σήμερα.       

Photos: Circuit Zandvoort

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.