Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Κίνας: Έπεσε θύμα του κορωνοϊού

του Σωτήριου Χάλλα

Τελικά το Γκραν Πρι της Κίνας δε θα γίνει, τουλάχιστον όχι στην ημερομηνία που ήταν προγραμματισμένο, λόγω του ξεσπάσματος του κορωνοϊού που ξεκίνησε από την ασιατική χώρα.

Της απόφασης προηγήθηκε μία συνάντηση του Strategy Group πριν από λίγες ημέρες, στο οποίο οι ομάδες είχαν συζητήσει τις εξελίξεις γύρω από τον ιό, τον οποίο ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει χαρακτηρίσει ως κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την παγκόσμια υγεία.

Τότε δεν είχε υπάρξει κάποια ανακοίνωση, κάτι που συνέβη τώρα. Σε αυτήν αναφέρεται ότι η Formula 1 σε συνεργασία με την FIA, την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού της Κίνας και τις αρχές της Σανγκάης ζήτησαν από την αρχή οργάνωσης και προώθησης του αγώνα, Juss Sports Group, να αιτηθεί τη μη διεξαγωγή του στις προγραμματισμένες ημερομηνίες, αίτημα το οποίο φυσικά έκαναν δεκτό.

Στη συνέχεια της ανακοίνωσης αναφέρεται ότι η FIA θα συνεργαστεί με τη Formula 1, τις ομάδες, το Juss Sports Group, την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού της Κίνας και τις τοπικές αρχές, ώστε να εξετάσουν πιθανές ημερομηνίες στις οποίες θα μπορούσε να μεταφερθεί η διεξαγωγή του αγώνα, ώστε να μη χαθεί εντελώς από το φετινό καλεντάρι.

Η αναβολή του κινεζικού αγώνα σημαίνει ότι θα υπάρξει κενό σχεδόν ενός μήνα στο πρόγραμμα, κάτι που είχε να συμβεί πολλά χρόνια, αφού το Γκραν Πρι του Βιετνάμ θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 3 – 5 Απριλίου με τον επόμενο αγώνα πλέον να είναι εκείνος της Ολλανδίας, 1 – 3 Μαΐου.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.