Είστε εδώ

F1

Formula 1-Γκραν Πρι ΗΠΑ : Tι συνέβη στη Ferrari του Φέτελ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί ο Φέτελ να εγκατέλειψε στον 9ο γύρο από σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση, αλλά από την εκκίνηση η Ferrari και ο Γερμανός έδειξαν ότι κάτι δεν πάει καλά, χάνοντας πολλές θέσεις.

Αρχικά παραπονέθηκε για την υπερβολική υποστροφή, αλλά στη συνέχεια η επίδοσή τους σταθεροποιήθηκε έχοντας μείνει όμως αρκετά πίσω από τα μονοθέσια της κορυφής, (είχε τη 2η θέση στη γραμμή εκκίνησης) μέχρι που ήρθε η ολοκληρωτική καταστροφή στη στροφή 8 της πίστας του Τέξας.

Ο Φέτελ δεν έκρυψε την απογοήτευσή του (επόμενο ήταν) ο οποίος τόνισε ότι κατά τη διάρκεια του αγώνα και μέχρι την εγκατάλειψη προσπάθησε πάρα πολύ για να φέρει το αυτοκίνητα σε ανταγωνιστικό προφίλ, δίνοντας ταυτόχρονα και τα εύσημα για την κατάκτηση του τίτλου από τον Χάμιλτον.

Ο Ματία Μπινότο, αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari,  για το συμβάν σχολίασε ότι ο άνω βραχίονας της πίσω ανάρτησης (ψαλίδι) μπορεί να είχε πρόβλημα από τον πρώτο γύρο, κάτι που θα εξεταστεί ενδελεχώς στο Μαρανέλο.

Πάντως η Ferrari ήταν εκτός κλίματος στο Τέξας, με το μόνο ευχάριστο για τη Scuderia να είναι ότι ο Λεκλέρκ έγραψε τον ταχύτερο γύρο, προσθέτοντας έναν επιπλέον πόντο στη βαθμολογία του.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται