Είστε εδώ

F1

Formula 1-Γκραν Πρι ΗΠΑ : Εκεί που η Mercedes έγραψε ιστορία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Βαθιά υπόκλιση στην ομάδα της Mercedes. Το να κατακτάς παγκόσμιους τίτλους υπογραμμίζει την υπεροχή.
Και πράγματί από όποια μεριά και αν το αναλύσεις η Mercedes ήταν σε δικό της επίπεδο και στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα που ολοκληρώνεται με δύο ακόμα αγώνες, σε Βραζιλία και Αμπού Ντάμπι.
Δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Προσεγμένη και η τελευταία λεπτομέρεια, που αυτή κάνει τη διαφορά.
Στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος διάσυρε στην κυριολεξία τη Ferrari, καθώς στα 12 πρώτα Γκραν Πρι η Mercedesείχε κερδίσει τα 10, 8 με Χάμιλτον, 2 με Μπότας ενώ 2 Γκραν Πρι είχε κερδίσει και ο Φερστάπεν.
Στις επίσημες δοκιμές, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος η Ferrari είχε παρουσιαστεί  λόγω χρόνων ως η ταχύτερη ομάδα, αλλά η Mercedes έδωσε την απάντησή της στους αγώνες. Εκεί που γράφεται η ιστορία.
Και η ιστορία έγραψε 6 φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών, ισοφαρίζοντας τη Ferrari, ταυτόχρονα όμως και 6 παγκόσμιους τίτλους οδηγών. Είναι η πρώτη φορά που ομάδα κατακτά με τους πιλότους της 6 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών στη σειρά (με Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ).
Πανάξια λοιπόν θα καθίσειγια έναν ακόμα χρόνο στο θρόνο του πρωταθλητή και όλα δείχνουν, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο, ότι το 2020 ο Χάμιλτον θα ισοφαρίσει τους τίτλους του Σουμάχερ, καθώς από το 2021 η Formula 1 εισέρχεται στην πιο σημαντική στροφή της ιστορίας με τις νέες αλλαγές στους κανονισμούς, όπου τίποτα δεν είναι δεδομένα. Ασχέτως αν και πάλι θα πρωταγωνιστήσουν ομάδες με το περισσότερο budget, με τις εξαιρέσεις να επιβεβαιώνουν τον κανόνα…
 

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται