Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Ιαπωνίας: Σούπερ-τυφώνας φέρνει αλλαγές στο πρόγραμμα

του Σωτήριου Χάλλα

Τα ελαστικά που βλέπουμε στην εικόνα είναι αυτά που διαθέτει η Pirelli στις ομάδες για να τα χρησιμοποιούν όταν ο αγώνας διεξάγεται κάτω από βροχερές συνθήκες. Ο λόγος που αναφερόμαστε στα εν λόγω ελαστικά είναι ότι ίσως χρησιμοποιηθούν στο φετινό Γκραν Πρι Ιαπωνίας, καθώς τις τελευταίες ημέρες κατευθύνεται προς την περιοχή της πίστας ένας σούπερ – τυφώνας με την ονομασία Hagibis, ο οποίος έχει ανέμους που φτάνουν τα 260 χλμ./ώρα και συνοδεύεται από έντονες βροχοπτώσεις, σύμφωνα με τη μετεωρολογική υπηρεσία της χώρας.

Ο τυφώνας έχει ήδη αναστατώσει τον αγώνα προτού καν φτάσει πάνω από την πίστα της Σουζούκα. Λόγω του γεγονότος, η FIA αποφάσισε το Σάββατο που αναμένεται να έχουμε την κορύφωση του φαινομένου, να μην υπάρξει καμία δραστηριότητα στην πίστα. Συγκεκριμένα, η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών δε θα πραγματοποιηθεί καθόλου, ενώ οι κατατακτήριες μεταφέρθηκαν για το πρωί της Κυριακής, στις 10:00 τοπική ώρα (04:00 τα ξημερώματα, ώρα Ελλάδας).

Ωστόσο, υπάρχει μια πιθανότητα να ακυρωθεί και η περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών, αν το πρωί της Κυριακής ο καιρός δεν έχει βελτιωθεί επαρκώς.

Επειδή οι κανονισμοί της Formula 1 δεν αναφέρουν τι θα συμβεί σε μία τέτοια περίπτωση, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι αν χρειαστεί να ακυρωθούν οι κατατακτήριες, τα μονοθέσια θα παραταχθούν στο grid της εκκίνησης του αγώνα με βάση το χρόνο που έκαναν στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών (FP2).

Όσον αφορά τον αγώνα δεν έχει ανακοινωθεί κάποια αλλαγή, οπότε με τα μέχρι τώρα δεδομένα η εκκίνηση θα γίνει κανονικά στις 14:10 ώρα Ιαπωνίας (08:10, ώρα Ελλάδας).

Σχετικά άρθρα

Renault

Με τη Renault να ψάχνει ακόμα τον άνθρωπο που θα αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, το επικρατέστερο όνομα είναι αυτό του Λούκα ντε Μέο, επικεφαλής της SEAT.

Porsche

Η εμπλοκή της Porsche στο μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει μακρά παράδοση. Ένα από τα πολλά κεφάλαια στην ιστορία των αγώνων που έχει γράψει η γερμανική εταιρεία είναι τα ράλι.

Volkswagen

Ακόμα και αυτοί που κλείνουν τα μάτια τους και αρνούνται να δουν τη ξεκάθαρη κυριαρχία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο εγγύς μέλλον, δε θα μπορέσουν να αγνοήσουν το σχετικό ηχητικό «μήνυμα».

Τουρκία

Το πρώτο αυτοκίνητο που έχει αναπτυχθεί στο έδαφός της παρουσίασε η Τουρκία, το οποίο μάλιστα έχει σχεδιαστεί από το σχεδιαστικό κέντρο Pininfarina.

SEAT Arona TGI

Αν σκέφτεστε προορισμό για τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές σας η SEAT έχει να σας προτείνει όχι έναν, αλλά τέσσερις.

Honda

Ο διευθύνων σύμβουλος της Honda, Τακαχίρο Χάτσιγκο, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να αυξηθεί η κερδοφορία της.

Ford

Με την παρουσίαση του ηλεκτρικού Mustang Mach-E, ήταν πολλοί οι φίλοι του εμβληματικού muscle car που ενοχλήθηκαν από τη χρήση του ονόματος σε μοντέλο SUV.

Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα

Στο φιλόξενο ξενοδοχείο Domotel στο Καστρί έγινε η απονομή του βραβείου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα». Σύμφωνα με τη κάλπη το βραβείο το «σήκωσε» το νέο Peugeot 208. Η βαθμολογία γίνεται ως εξής και η ψηφοφορία είναι ανοικτή.

Rolls-Royce Phantom

Για ακόμα μια φορά η Rolls-Royce απέδειξε τις απίστευτες ικανότητες εξατομίκευσης που μπορεί να προσφέρει στα μοντέλα της.

BMW

Με διαφορά μικρότερη της μιας εβδομάδας, η BMW αποφάσισε να αλλάξει την πολιτική της σχετικά με τους δύο βασικούς τρόπους σύνδεσης μεταξύ smartphones και infotainment.