Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Αμπού Ντάμπι: Νίκη - βόλτα για Χάμιλτον - Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Με τον ήλιο να δύει στη Yas Marina, το Αμπού Ντάμπι υποδέχτηκε ομάδες και οδηγούς για τον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος του 2019, ο οποίος δεν είχε πολλή δράση, ούτε κάποιο απρόοπτο.

Στην εκκίνηση, Χάμιλτον και Φερστάπεν έφυγαν καλά, διατηρώντας τις θέσεις τους, όπως και οι οδηγοί της Ferrari. Ωστόσο, στη μεγάλη ευθεία της πίστας, ο Λεκλέρκ κατάφερε να περάσει τον Φερστάπεν, κάτι το οποίο προσπάθησε και ο Φέτελ χωρίς επιτυχία. Πιο πίσω, υπήρξε επαφή ανάμεσα σε Γκασλί και Πέρεθ, με τον Γάλλο να χάνει την εμπρός αεροτομή του και να αναγκάζεται να μπει στα pits.

Με το τέλος του δεύτερου γύρου κανονικά θα ενεργοποιούνταν η χρήση του DRS, όμως ένα τεχνικό πρόβλημα δεν επέτρεψε τη χρήση του συστήματος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι οδηγοί να μην έχουν τη βοήθεια που εκείνο προσφέρει. Έτσι, από τη μία οι προσπεράσεις ήταν λιγότερες, από την άλλη είδαμε να χρησιμοποιείται περισσότερο το slipstreaming.

Με τους γύρους να περνάνε, η δράση στην πίστα ήταν λίγη, με τις αλλαγές ελαστικών να κρατάνε το ενδιαφέρον. Μάλιστα, η σειρά που μπήκαν οι οδηγοί στα pits, έφερε τον Χούλκενμπεργκ στην τέταρτη θέση, με τους Μπότας, Φέτελ και Άλμπον πίσω του. Βέβαια, οι δύο πρώτοι δεν είχαν κάνει ακόμα αλλαγή, όμως είναι αξιοσημείωτο ότι λόγω της δυσλειτουργίας του DRS, ακόμα και τα τρία πιο ισχυρά μονοθέσια, δεν μπορούσαν να προσπεράσουν μία Renault.

Ωστόσο, ο Φέτελ δε θέλησε να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια και προσπάθησε να περάσει τον Μπότας. Στον 18ο γύρο τελικά το DRS δούλεψε, οπότε ο Μπότας πέρασε τον Χούλκενμπεργκ, ο οποίος στο τέλος του γύρου μπήκε στα pits.

Στον 24ο γύρο είχαμε ακόμα μία επαφή, ανάμεσα στους Τζιοβινάτσι και Κούμπιτσα, όταν ο Ιταλός προσπάθησε να προσπεράσει τον Πολωνό.

Με τον αγώνα να έχει περάσει το μέσον του και τον Φερστάπεν να γκρινιάζει στα team radios για πρόβλημα στον κινητήρα, τον είδαμε ταυτόχρονα να περνάει τον Λεκλέρκ.

Στους τελευταίους 15 γύρους κάποιοι συνδυασμοί δοκίμασαν να μπουν και πάλι για αλλαγή ελαστικών, θέλοντας να έχουν ταχύτερη και πιο φρέσκια γόμα, κάτι που αύξησε το ενδιαφέρον.

Φτάνοντας στους τελευταίους τρεις γύρους, ο Φέτελ πλησίασε και προσπέρασε τον Άλμπον, ενώ πιο μπροστά ο Μπότας προσπαθούσε να κλείσει τη διαφορά από τον Λεκλέρκ, ώστε να ανέβει στο βάθρο, σε έναν αγώνα που ο Φινλανδός ξεκίνησε από την τελευταία θέση.

Με το πέσιμο της καρό σημαίας ο Χάμιλτον πήρε την 84η νίκη της καριέρας του, με τον Φερστάπεν να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση του βάθρου και τον Λεκλέρκ στην τρίτη. Εν τέλει ο Μπότας τερμάτισε τέταρτος, με τον Φέτελ στην πέμπτη θέση και τον Άλμπον στην έκτη. Πίσω από τους οδηγούς των τριών ισχυρών ομάδων, στην έβδομη θέση κατάφερε να τερματίσει ο Πέρεθ, μπροστά από το Νόρις, με τους Κβίατ και Σάινθ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Formula 1: Aston Martin

Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Λόρενς Στρολ, πατέρας του οδηγού Λανς Στρολ, ο οποίος αγόρασε το 2018 την πρώην Force India και νυν Racing Point, ενδιαφέρεται να αγοράσει και την Aston Martin.

Hyundai i20 R5

Στοχεύει ψηλά την καινούργια χρονιά η Hyundai με το i20 R5, όπου θα είναι πιο «κοντά» στις ιδιωτικές ομάδες.

Έτσι λοιπόν ο κινητήρας 1.6 λίτρων βρίσκεται στην αίθουσα των μηχανολόγων, όπου έχει αρχίσει το πρόγραμμα βελτίωσης με στόχο τους 290 ίππους σε ισχύ.  

Ford Focus ST by mountune

Ο βελτιωτικός οίκος της Αγγλίας “mountune” που ασχολείται με την εξέλιξη κινητήρων, από Formula 1 έως WRC και WTCC, αλλά και με τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς όπως και των φρένων των καθημερινών αυτοκινήτων, «δημιούργησε» ένα κιτ για το Focus που το μετέτρεψε σε πραγματικό ταύρο.

Opel Grandland X

Το πρώτο μοντέλο της Opel που απέκτησε plug-in υβριδική έκδοση πριν από μερικούς μήνες ήταν το Grandland X.

Παράλληλα είναι και τετρακίνητο, καθώς διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, με το δεύτερο να είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, μαζί με διαφορικό και μετατροπέα. 

Ferrari

Είναι πολλές οι εταιρείες που έχουν παρουσιάσει ή ετοιμάζονται να παρουσιάσουν ένα ή περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, όμως η Ferrari δεν είναι μία από αυτές, αφήνοντας ερωτηματικά σχετικά με το πότε σκοπεύει να κάνει κάτι τέτοιο.

Jeep

Ένα νέο μικρό off-road όχημα ετοιμάζει η Jeep, στης οποίας την γκάμα θα τοποθετηθεί κάτω από το Renegade, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Suzuki Jimny, που αυτή τη στιγμή πρακτικά είναι μόνο του, αφού δεν υπάρχει ανταγωνιστική πρόταση σε αυτό το μέγεθος.

WRC-Skoda Motorsport

Η κάθε ανακοίνωση έχει διπλή και τριπλή ανάγνωση, αρκεί να μπορείς να διαβάσεις πίσω από τις «λέξεις».

Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα

Στην εκδήλωση για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα», το παρών έδωσε και ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γιώργος Βασιλάκης .

WRC-Toyota Gazoo Racing

Σε ειδική εκδήλωση η Toyota αποχαιρέτησε τους παγκόσμιους πρωταθλητές ράλι για τη χρονιά που φεύγει  Τάνακ-Γιερβόεγια, που μετά από δύο χρόνια συνεργασίας πήραν μεταγραφή για τη Hyundai Motorsport.

Mazda CX-30 1.8 Skyactiv-D

Ένα ισχυρό υπόβαθρο για την επιστροφή της Mazda στη χώρα μας, έπειτα από πολυετή απουσία, αποτελεί σίγουρα η γκάμα με τα crossover μοντέλα της, καθώς πρόκειται για μια δημοφιλή κατηγορία οχημάτων και στην ελληνική αγορά.