Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γιατί η McLaren επιμένει να αλλάξει μοτέρ;

του Σωτήριου Χάλλα

Παρά το γεγονός ότι οι κανονισμοί για το 2021 θα είναι οι ίδιοι με εκείνους του 2020 και ότι οι ομάδες θα τρέξουν και στις δύο σεζόν με το ίδιο σασί, η McLaren θα προχωρήσει κανονικά με την αλλαγή στον προμηθευτή κινητήρων, πηγαίνοντας από τη Renault στη Mercedes.

Βέβαια, αυτό Ίσως να δημιουργήσει προβλήματα στην βρετανική ομάδα, καθώς οι μηχανικοί της θα πρέπει να κάνουν αλλαγές στο σασί, οι οποίες θα επιτρέψουν την τοποθέτηση του γερμανικού κινητήρα στη θέση του γαλλικού.

Η McLaren έχει εξασφαλίσει τη σχετική άδεια,  όμως είναι απορίας άξιο γιατί επιλέγει να πάει στη Mercedes το 2021 δημιουργώντας προβλήματα στον εαυτό της, ενώ θα μπορούσε να το κάνει το 2022 που θα αλλάξουν οι κανονισμοί.

Ενδιαφέρον πάνω στο θέμα έχει η άποψη του Μαρκ Πρίστλεϊ, ο οποίος πλέον είναι δημοσιογράφος και κάνει μετάδοση αγώνων, όμως στο παρελθόν για 10 χρόνια ήταν μηχανικός της McLaren.

Ο Βρετανός αναφέρει ότι υπάρχει μία περίπτωση η οποία θα άφηνε τους ανθρώπους στο Γουόκινγκ χωρίς επιλογή και αυτή είναι η πλήρης απεμπλοκή της Renault από τη Formula 1 στο τέλος του 2020. Άλλωστε, με τη μετακίνηση των Βρετανών στη Mercedes, πλέον οι Γάλλοι δε θα έχουν καμία πελατειακή ομάδα, γεγονός το οποίο αποτελεί πλήγμα καθώς μειώνονται στο μισό τα δεδομένα που συγκεντρώνονται ενώ πέφτουν και τα έσοδα.

Δεδομένου  ότι η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης και περιορισμό των εξόδων, η αποχώρηση των κίτρινων μονοθεσίων από το άθλημα δε φαίνεται και τόσο απίθανη.

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ