Είστε εδώ

F1

Formula 1: Φέτελ: Θέλει να γυρίσει πίσω;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής της ομάδας με την οποία ο Φέτελ κατέκτησε τα τέσσερα πρωταθλήματα της καριέρας του, Ντρ. Χέλμουτ Μάρκο, είπε πρόσφατα ότι ο Γερμανός οδηγός ζήτησε να επιστρέψει, όμως κάτι τέτοιο “είναι αδύνατο”.

Ο Φέτελ βρέθηκε πρόσφατα στο αυστριακό χειμερινό θέρετρο Kitzbuhel, όπου οι “ταύροι” είναι ο βασικός χορηγός στις πίστες του σκι. Βέβαια, η παρουσία του Γερμανού στο εν λόγω θέρετρο δεν είναι ασυνήθιστη, αφού το έχει επισκεφτεί και τα προηγούμενα χρόνια, όμως αυτό που κάνει τη διάφορα είναι η δήλωση του Μάρκο ότι ο οδηγός της Ferrari διερεύνησε την πιθανότητα επιστροφής.

Συγκεκριμένα, οι δηλώσεις του Μάρκο ήταν ότι “ο Φέτελ ήθελε να αποκτήσει μια αίσθηση του αν θα μπορούσε να επιστρέψει το 2021. Ωστόσο, κανένας από όσους μπορούν να πάρουν αυτή την απόφαση δεν ήταν εκείνες τις ημέρες στο θέρετρο”.

Ο Αυστριακός συνέχισε λέγοντας ότι επειδή ο Γερμανός είναι ένας τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, υπάρχουν συγκεκριμένες οικονομικές απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιηθούν, όμως, από τη στιγμή που το συμβόλαιο του Φερστάπεν ανανεώθηκε πρόσφατα, θα έπρεπε ο Γερμανός να πάει με πολύ λίγα χρήματα, κάτι που δεν πρόκειται να το κάνει.

Τέλος, είπε ότι ο Φέτελ είναι ελαφρώς παγιδευμένος, αφού η Ferrari έχει επενδύσει στον Λεκλέρκ και η ομάδα του στον Φερστάπεν. Ωστόσο, είπε ότι η διέξοδός του είναι να ανεβάσει την απόδοσή του το 2020 φέρνοντας καλύτερα αποτελέσματα από τον Μονεγάσκο, ώστε να αναγκάσει τη Ferrari, αλλά γιατί όχι και τη Mercedes, να εξετάσουν εκ νέου την περίπτωσή του.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.