Είστε εδώ

F1

Formula 1, Ferrrari: Νέες αποφάσεις για τα team orders

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari διαχρονικά χρησιμοποιεί team orders για να ελέγξει τις μάχες των οδηγών της μέσα στην πίστα, κάτι το οποίο πρόκειται να κάνει και φέτος, παρά το γεγονός ότι ο Μπινότο αρχικά είχε κάνει άλλες δηλώσεις.

Αρχικά, ο Ιταλός αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia είχε ανακοινώσει στην παρουσίαση του μονοθεσίου ότι φέτος ο Φέτελ δε θα απολαμβάνει το καθεστώς του Νο1 οδηγού, αλλά ότι οι δύο πιλότοι θα αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο και θα είναι ελεύθεροι να αγωνιστούν μεταξύ τους.

Ωστόσο, δύο εβδομάδες μετά ο Μπινότο έκανε νέες δηλώσεις επί του θέματος, στις οποίες είπε ότι Φέτελ και Λεκλέρκ δε θα είναι πάντα ελεύθεροι να αγωνιστούν όπως θέλουν. Αν οι άνθρωποι στο pit wall της Ferrari κρίνουν, ανάλογα με την εξέλιξη του εκάστοτε αγώνα, ότι πρέπει να δοθούν εντολές ώστε να μην κινδυνεύσει η συγκομιδή βαθμών για τη Scuderia, τότε θα ενημερώνουν τους οδηγούς τους για το πώς θα κινηθούν.

Σε κάθε περίπτωση, ο Μπινότο ξεκαθάρισε ότι πρώτη προτεραιότητα θα είναι η ομάδα να μαζεύει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς, οπότε οι αποφάσεις για τα team orders θα παίρνονται υπό αυτό το πρίσμα.

Βέβαια, αν κατά τη διάρκεια της σεζόν ο ένας από τους δύο ξεφύγει στη βαθμολογία από τον team mate του, τότε η ομάδα θα ασχολείται περισσότερο μαζί του.

Άραγε ο Φέτελ θα καταφέρει να βρει τον ανταγωνιστικό εαυτό του ή θα συνεχίσει την πτωτική πορεία και ο Λεκλέρκ θα γίνει το Νο 1 των Ιταλών; Θεωρούμε ότι μέχρι την Ισπανία που είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός αγώνας, θα έχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση μεταξύ τους.

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.