Είστε εδώ

F1

Formula 1, Ferrari: Πρωταθλητές μεν, χωρίς θρόνο δε…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ίσως να είναι το πεπρωμένο. Αλλιώς πώς μπορεί να εξηγηθεί ότι πιλότοι έχοντας κατακτήσει την κορυφή στη Formula 1 (παγκόσμιο τίτλο) στη συνέχεια της καριέρας τους οδήγησαν για τη Ferrari, αλλά ποτέ δεν γεύτηκαν τη σαμπάνια του πρωταθλητή. 

Αφορμή για αυτήν την προσέγγιση είναι το τέλος της συνεργασίας της Ferrari με τον Φέτελ. 

Ας γυρίσουμε πίσω τις σελίδες του ημερολογίου. 

O Φέτελ λοιπόν ήρθε στη Ferrari έχοντας κατακτήσει 4 παγκόσμιους τίτλους, όλους με τη Red Bull. Στη Ferrari με το 2020 να μην έχει διεξαχθεί κανένα Γκραν Πρι λόγω Covid-19 (και δεν ξέρουμε πότε θα αρχίσει) ο Φέτελ κέρδισε 14 Γκραν Πρι, αλλά δεν κατάφερε να κάνει 5 τους τίτλους. Λέτε να κάνει την έκπληξη στην τελευταία του χρονιά στη Scuderia; 

Πέντε χρόνια (2010-2014) έμεινε στο Μαρανέλο και ο Φερνάντο Αλόνσο. Ήρθε στη Ferrari επι Λούκα Μοντετζέμολο με δύο παγκόσμιους τίτλους, το 2005-2006 οδηγώντας για τη Renault επί εποχής Φλάβιο Μπριατόρε. Ο Αλόνσο κέρδισε 11 Γκραν Πρι με Ferrari, αλλά τίτλο δεν πήρε. 

Ο Αλαίν Προστ διέσχισε τις πύλες που οδηγούν στο Μαρανέλο το 1990, έχοντας κατακτήσει 3 παγκόσμιους τίτλους με τη McLaren, 1985, 1986, 1989 και γίνεται ο πρώτος πιλότος στη Scuderia που υπογράφει συμβόλαιο μετά το θάνατο του Έντσο Φεράρι, το 1988.  

Δύο σεζόν έμεινε στη Ferrari o Προστ σημειώνοντας μόνο 5 νίκες, χωρίς να σηκώσει το κύπελλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.      

Εξαίρεση αποτελούν ο Μίκαελ Σουμάχερ, που ήρθε στη Ferrari έχοντας κατακτήσει 2 παγκόσμιους τίτλους με τη Benetton (1994-1995) για να κατακτήσει στη συνέχεια άλλους 5 οδηγώντας τις κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο, όπως και παλαιότερα, ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο. 

Αυτοί οι δύο είναι οι μόνοι πιλότοι που ήρθαν με τίτλους στη Ferrari και στη συνέχεια κατέκτησαν και άλλους με τα μονοθέσια της Scuderia Ferrari. 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.