Είστε εδώ

F1

Formula 1, Ferrari: και τώρα ποιος;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στο τέλος του 2020 οι δρόμοι της Ferrari και του Σεμπάστιαν Φέτελ χωρίζουν. 

Πώς όμως διαγράφεται το μέλλον για τη Scuderia αλλά και για τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, που έκανε  το όνειρό του πραγματικότητα, αλλά «μισό»…

Και αναφέρουμε «μισό» καθώς το όνειρο κάθε πιλότου στη Formula 1 είναι να οδηγήσει για τη Ferrari. 

Ο Φέτελ όμως που ντύθηκε με την κόκκινη φόρμα της Scuderia ήρθε στη Ferrari με όνειρο έναν ακόμα τίτλο, που όμως δεν ήρθε, παρά το γεγονός ότι για 5 χρόνια κρατούσε στα χέρια του το «όρθιο» άλογο, το logo της Ferrari …

Ετσι πραγματοποίησε «μισό» το όνειρό του…

Βέβαια το 2020 δεν έχει τελειώσει (δεν έχει ξεκινήσει καν…) και ουδείς γνωρίζει τι φινάλε θα έχει, συμπληρώνοντας 6 σεζόν στη Scuderia. 

Και επειδή η ζωή είναι τόσο απρόβλεπτη, ειδικά στη Formula 1 όλα μπορούν να γίνουν και όλα μπορούν να ανατραπούν… 

Tι σενάρια όμως υπάρχουν για το δεύτερο μονοθέσιο της Ferrari από το 2021. 

Τα ονόματα που «παίζουν» πάρα πολύ τελευταία, είναι του Αυστραλού Ντανιέλ Ρικιάρντο, του Ισπανού Κάρλος Σάινθ και του Ιταλού Αντόνιο Τζιοβινάτσι. 

Εάν ο Σάινθ ντυθεί στα «κόκκινα», η μια θέση στη McLaren ελευθερώνεται. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η ομάδα από το 2021 επιστρέφει στους κινητήρες της Mercedes ενώ υπάρχουν πληροφορίες για επιπλέον υποστήριξη, πέρα από τους κινητήρες.

Στην περίπτωση που Ρικιάρντο δεν ανανεώσει με τη Renault,  πολύ δύσκολα η γαλλική ομάδα θα συνάψει συμφωνία με τον Γερμανό. Εξάλλου ούτε η Γαλλική ομάδα είναι στα ενδιαφέροντα του Φέτελ, σύμφωνα με πληροφορίες. 

Τις λιγότερες πιθανότητες για μεταγραφή στη Ferrari, από την Alfa Romeo, έχει ο Τζιοβινάτσι και να βρεθεί στη θέση του ο Φέτελ. Ίσως να αποτελεί ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο καθώς για το 2021 τα μονοθέσια θα είναι τα ίδια με αυτά του 2020, ενώ οι αλλαγές στους κανονισμούς θα ισχύσουν από το 2022. Αυτό σημαίνει ότι ο Φέτελ έχοντας δίπλα του έναν ισχυρό συνδυασμό ανθρώπων και χρημάτων, να παρουσιάσει μια άλλη Alfa Romeo, διεκδικώντας διακρίσεις και νίκες …  

Υπάρχει όμως και το «μυστήριο» Aston Martin- δολάρια Στρολ. 

Αυτή μπορεί να είναι η μεγάλη πρόκληση για τον Φέτελ καθώς ο Στρολ θέλει να επαναφέρει την Aston Martin στην κορυφή.

O Φέτελ σίγουρα έχει όλα τα προσόντα για να εξελίξει την ομάδα που θα πάρει τη θέση της Racing Point στο πρωτάθλημα από το 2021, η οποία αναμένεται να επανδρωθεί με τους κορυφαίους του είδους υπο τις εντολές του Τότο Βολφ, όπως και σε αυτήν την περίπτωση οργιάζουν οι φήμες, ενώ πίσω από το κόκπιτ θα φιγουράρουν τα μοτέρ της Mercedes. 

Σε λίγες μέρες το καλοκαίρι «ανοίγει» την αγκαλιά του και όπως δείχνουν τα πράγματα αναμένεται να είναι μια πολύ «καυτή» ραστώνη από πλευράς εξελίξεων. 

Για την ιστορία ο Φέτελ κέρδισε 14 Γκραν Πρι με Ferrari, και γίνεται ο 3ος πιο πετυχημένος πιλότος της Ferrari. 

Τα ποσοστά βέβαια μπορούν να αλλάξουν, προς το καλύτερο, καθώς υπάρχει και η σεζόν του 2020.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.