Είστε εδώ

F1

Formula 1: Επιστροφή Αλόνσο με Renault; Όλα ανοιχτά

του Σωτήριου Χάλλα

Τις τελευταίες μέρες πληθαίνουν οι φωνές που θέλουν τον Φερνάντο Αλόνσο να επιστρέφει στη Formula 1, ώστε να οδηγήσει για την ομάδα με την οποία κατέκτησε δύο φορές τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, τη Renault.

Η ανακοίνωση της αποχώρησης του Φέτελ από τη Ferrari στο τέλος του 2020, είχε αποτέλεσμα στη Scuderia να πάει ο Σάινθ και η θέση του νεαρού Ισπανού στη McLaren να καταλήξει στον Ρικιάρντο, οπότε στη Renault έμεινε μια κενή θέση, για την οποία υπάρχει έντονη φημολογία ότι θα καλυφθεί από τον Φερνάντο Αλόνσο.

Τώρα αυτό το σενάριο ενισχύεται καθώς βρετανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι Renault και Αλόνσο έχουν υπογράψει προσύμφωνο, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί εχέγγυο ότι ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα επιστρέψει στην ενεργό δράση.

Αν και οι φήμες είναι έντονες, τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα οπότε υπάρχει περίπτωση να μη δούμε το παραπάνω σενάριο να πραγματοποιείται.

Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται η άποψη του Τζένσον Μπάτον, πρωταθλητή του 2009 και team mate του Ισπανού στη McLaren το 2015 και το 2016. Όταν δέχτηκε ερώτηση αν υπάρχουν πιθανότητες ο Αλόνσο να πάει στη Renault, απάντησε κατηγορηματικά όχι. Αναλύοντας περαιτέρω την απάντησή του, είπε ότι ακόμα και αν η Renault κάποια στιγμή βρεθεί στις κορυφαίες θέσεις, για να το πετύχει αυτό θα χρειαστεί τουλάχιστον τέσσερα χρόνια, όμως πρόκειται για μεγάλο χρονικό διάστημα και ο Αλόνσο δεν έχει έχει το περιθώριο, αλλά ούτε τη θέληση να μπει σε αυτή τη διαδικασία.

Γενικότερα οι απόψεις γύρω από το ζήτημα της επιστροφής του Αλόνσο είναι διχασμένες, με ορισμένους όπως ο επικεφαλής της McLaren, Ζακ Μπράουν, να θεωρούν ότι ο Ισπανός είναι ο κατάλληλος για τη θέση και ότι θα τον δούμε ξανά στη γαλλική ομάδα, ενώ άλλοι όπως ο σχολιαστής του καναλιού RTL, Χέικο Βάσερ, να έχουν αντίθετη άποψη.

Πάντως οι Γάλλοι έχουν και άλλες επιλογές με τις κυριότερες να είναι ο Φέτελ και ο Χούλκενμπεργκ, ενώ υπάρχουν και δύο οδηγοί από τις ακαδημίες τους που ξεχωρίζουν σε σχέση με τους υπόλοιπους, ο Κινέζος Γκουάνιου Ζου και ο Δανός, Κρίστιαν Λούντγκαρντ.

Σχετικά άρθρα

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ