Είστε εδώ

F1

Formula 1, δοκιμές, 5η μέρα: Η Ferrari "ξύπνησε"

του Σωτήριου Χάλλα

Έπρεπε να φτάσουμε στο πρωινό της πέμπτης μέρας των χειμερινών δοκιμών, προκειμένου η Ferrari να πιέσει το μονοθέσιό της και να κατεβάσει τους χρόνους της, κάτι το οποίο έκανε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πίσω από το τιμόνι της SF1000.

Το βράδυ που προηγήθηκε είχε βρέξει έντονα με αποτέλεσμα το πρωί η πίστα να είναι βρεγμένη, οπότε στην αρχή οι οδηγοί έκαναν πιο διστακτικά περάσματα, όμως στη συνέχεια στέγνωσε και έβαλαν σλικ ελαστικά, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να αρχίσουν να βελτιώνονται.

Περίπου 45 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Φέτελ έγραψε τον καλύτερο μέχρι εκείνη τη στιγμή χρόνο με τη δεύτερη πιο μαλακή γόμα της Pirelli (C4), μένοντας οριακά πάνω από το 1:17, αφού έκανε 1:17.093. Ωστόσο, λίγο αργότερα χρησιμοποίησε την πιο μαλακή γόμα (C5) και βελτίωσε το χρόνο του στο 1:16.841. Αυτός είναι ο δεύτερος ταχύτερος που έχει καταγραφεί κατά τη διάρκεια των φετινών δοκιμών, πίσω από εκείνον που είχε κάνει ο Μπότας την τρίτη μέρα.

Κατά τη διάρκεια των 4 ωρών είχαμε τρεις φορές την εμφάνιση κόκκινης σημαίας. Η πρώτη οφειλόταν στον Τζιοβινάτσι ο οποίος έχασε τον έλεγχο της C39 και κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής 4. Αν και κατάφερε να συνεχίσει για να φτάσει μέχρι τα pits, στην πίστα είχαν μείνει θραύσματα.

Λίγο μετά ο Φερστάπεν βγήκε στη στροφή 5 και η RB16 κόλλησε στην αμμοπαγίδα, ενώ η τρίτη κόκκινη σημαία οφειλόταν στον Φέτελ, Ο Γερμανός είχε και αυτός έξοδο στη στροφή 5. Αν και το μονοθέσιο συνέχισε την πορεία του, η πίστα είχε γεμίσει με χώμα, οπότε έπρεπε να καθαριστεί.

Πιο κοντά από όλους στο ρυθμό του Φέτελ ήταν ο Στρολ, έχοντας πίσω του τον Λατίφι. Ο Νόρις και ο Φερστάπεν ήταν οι τελευταίοι που είχαν διαφορά κάτω του 1 δευτερολέπτου από τον οδηγό της Ferrari. Οι Μπότας και Οκόν έμειναν πιο πίσω, ενώ οι Μάγκνουσεν, Τζιοβινάτσι και Γκασλί ήταν οι τελευταίοι από τους 10 ταχύτερους.

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.