Είστε εδώ

F1

Formula 1, δοκιμές, 5η μέρα: Αντιστροφή του σκηνικού

του Σωτήριου Χάλλα

Ο χρόνος που έκανε ο Φέτελ στην πρωινή περίοδο της πέμπτης μέρας για τις δοκιμές εξέλιξης, ήταν αρκετός ώστε να παραμείνει στην κορυφή μετά την ολοκλήρωση και του απογευματινού σκέλους.

Ακριβώς αντίθετη πορεία είχε ο Χάμιλτον με τη Mercedes, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα, έχοντας κάνει μόλις 14 γύρους. Η αιτία σύμφωνα με την ομάδα ήταν πρόβλημα στο σύστημα λίπανσης, το οποίο ανάγκασε τον κινητήρα να σβήσει για προληπτικούς λόγους. Αυτό το πρόβλημα έρχεται να προστεθεί σε εκείνα που έχει αντιμετωπίσει η Williams (προμηθεύεται κινητήρες από τη Mercedes), με τη βρετανική ομάδα να βρίσκεται ήδη στο τρίτο υβριδικό σύνολο, αφού έχει αναγκαστεί να αλλάξει δύο φορές τη μονάδα ισχύος.

Τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο έκανε ο Γκασλί, μένοντας ελάχιστα πάνω από το 1:17, με τον Στρολ να είναι μόλις μισό δέκατο πιο αργός. Εντυπωσιακή επίδοση έκανε η Williams με τον Λατίφι, τόσο σε επίπεδο χρονών αφού ήταν τέταρτος, όσο και σε επίπεδο απόστασης, αφού ο Καναδός rookie συμπλήρωσε 160 γύρους.

Ο Νόρις έφερε τη McLaren στην πέμπτη θέση με τον Φερστάπεν να μένει στην έκτη και τον Μπότας στην έβδομη, ενώ Οκόν, Μάγκνουσεν και Άλμπουμ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.